extra korte schokbrekers achter

Forumindex Forums Modellen Corsa extra korte schokbrekers achter

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

eergister hadden we mijn corsa A TR op de brug en toen hebben we mijn achterveren maar even vervangen omdat de veren los lagen als de auto op de brug hing ( auto ging gister voor APK )

Ik heb nu mijn -50 verlaging er weer onder zitten , maar ik had er astra veren onder van -80 of -90 .

Ik had al korte schokbrekers , maar ik zoek nu dus nog kortere om die
    -80 /-90 veren op hun plek te houden , iemand misschien adviezen van welke auto de schokbrekers korter zijn en onder mijn corsa passen en mijn veren dus wel goed en stevig op hun plek houden ???.

Mijn TR is trouwens gister goedgekeurd en ik heb APK tot 02-09-2012 .

Je kan ook een ketting oid tussen je chassis en draagarm zetten.
    Dan heb je een “veerweg begrenzer” en dan is het ook APK goedkeur.

ketting gaat rammelen , ervaring mee in de autocross .

Nee ik ben echt op zoek naar korte schokbrekers . veerweg begrenzer heb ik niet nodig want met die astra veren er tussen veert hij toch niet meer , ja alleen op 2 ringen en op de banden :angel

had ooit iets gehoord van c kadett schokbrekers dat deze korter zijn en passen , kan iemand dat bevestigen ??

of iemand die zijn TR ook 9 cm verlaagd heeft en een oplossing heeft ??

ik zou gewoon eens wat googlen.
    ik heb ook verkorte dempers deze zijn van onder tot boven 42cm lang.
    gewoon een stel sport schokkers zien te vinden die korter zijn en dezelfde bevestigingen hebben.
    zo heb ik wel eens een stel schokkers van een corsa verkort op een e kadett gezet achter zodat de veer op zijn plek bleef zitten.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.