Even voorstellen en gelijk al een vraag.

Forumindex Forums Modellen Astra Even voorstellen en gelijk al een vraag.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Hey mensen,

Ik ben Tony 22jaar uit Axel en ik rijd een zwarte Opel Astra Twintop uit 2006 met 74.000 km op de teller vol lederen interieur in de kleur sadle brown. Helaas nog geen foto van gemaakt omdat ik hem nog steeds niet gewassen heb dankzij de sneeuw en vorst.

Dit is mijn vorige auto:

Een audi TT MK1 uit 2000 met 260 pk en 4 wiel aandrijving. Deze heeft het veld mogen ruimen na 2 jaar voor de opel omdat ik toch iets verstandiger wou gaan doen…

Vandaag ben ik begonnen met het interieur van de ATT te demonteren en kwam niet verder bij de achterbank. De zitting heb ik eruit gekregen maar de leuning krijg ik er op een of andere manier niet uit. Weet iemand hoe deze gemonteerd zit? Dit is in verband met het trekken van kabels om de versterker in de kofferbak te leggen. Dit brengt mij bij de volgende vraag: als de CD30 MP3 radio verwijderd is welke kabel kan ik ertussen steken om mijn Kenwood KDC-BT61U ermee te laten werken? Geeft dit nog problemen met de boordcomputer o.i.d.?

Ik heb al veel gelezen op het forum en hoop er nog veel gebruik van te maken!

Groetjes,

Tony

Welkom Hier :D

Mooie Audi maarre :jerry :jerry heb je foto,s van je Opel :kewlpics :kewlpics
    Opels in de sneeuw op foto zijn ook gaaf, die hebben zelfs een eigen topic hier ;)

Succes en veel plezier hier :thumb

Als dat op dit moment in is zal ik zelfs het dak even in de kofferbak gooien voor de foto dan ;) Foto komt er morgen aan!

Dat is een strak plan :thumb :thumb
    Ben zeer benieuwd, vindt het echt MOOIE auto,s :wub :wub :wors :wors
    Staat hier bij mij zeer hoog op mijn verlanglijstje

Groeten van Paul

Hmm je wilt van een 2 din terug naar een enkeldin radio.

Dan heb je denk ik ook een ander interieurdeel nodig waar je die in kunt plaatsen.
    Zou je dan niet beter een 2din terug plaatsen is tegenwoordig genoeg te vinden.

Het zou zonde zijn om een andere2 din radio te kopen van +/- 500 euro terwijl ik een goede 1 din radio heb liggen. Het interieurdeel is het probleem niet zo. De achterbank is wel het probleem aangezien ik deze er niet uit krijg. :hmmz

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.