Even voorstellen.

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Even voorstellen.

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur

Hallo allemaal,

Ik zou mij graag even willen voorstellen op het Opel forum. Mijn naam is Chris en ik ben momenteel ‘bijna’ eigenaar van een Corsa OPC :D ( ik ga hem namelijk aan het einde van deze week ophalen bij van Kouwen in Aalsmeer. Mijn huidige auto is een Astra OPC1, maar deze ga ik verkopen.

Ik heb ook gelijk nog een vraagje over mijn nieuwe OPC, want ik zou graag een Pop-off willen kopen voor de Corsa, maar ik vraag mij af of het schadelijk is voor de motor, of eventuele foutcodes die hij dan kan gaan weergeven.

Chris

gefeliciteerd! een dumpvalve kan geen kwaad. bij corsa opc lees ik dat hij alleen bijna niet afblaast. mtech verkoopt een set die dat wel doet.

Ik zou er gewoon een inlegfilter of openluchtfilter van KN op zetten. Hier krijg je ook al een sterk afblaasgeluid van. Zeker van een openluchtfilter!

Gefeliciteerd met de corsa. Goede keus en dikke motor.
    Ik rij de astra met de 180 pk versie.
    Van het weekend even een lang stuk gereden en hij is nu lekker los. (Frankrijk)
    Wat een fijne motor is dit.

Had bij aanschaf (proefrijden) een klein scheurtje in de turbo slang.
    Hier door trok hij valse lucht en was het echt een aan/uit turbo.
    Dit gaf wel een erg dik afblaas geluid!!!!

Ik zou geen openluchtfilter erop zetten, hou het bij een inlegfilter of neem eentje van DBilas Flowmaster.

Een pop off oftewel dumpvalve kan geen kwaad als je maar een goede neemt. En niet eentje “Made in China” ofzo.

op het forum zijn diverse tips te vinden van mensen, ook heeft Andre Botter van Botter tuning veel ervaring met dumpvalves. Ook kan hij eventueel verdere aanpassingen doen voor je indien je dat wenst.

Hoi Chris,

Welkom op het opel forum,en je ziet het he een flowmaster en geen pop off!!!

Gr je broer

Zo ik heb nu lekker een aantal weekjes kunnen rijden in de Corsa OPC. Wow wat een geweldige auto met super veel vermogen, ik ben er echt blij met!(Binnenkort zal ik even foto’s posten)
    Ik heb gisteren geprobeerd om een Dumpvalve op de Corsa te monteren, dit ging echter niet goed want na een paar km ging het motormangement lampje branden :( .. Weet iemand misschien een oplossing voor dit probleem?

Chris

Welke dumpvalve heb je gekozen ?
    Moet wel twin piston zijn veronderstel ik :???:

Welkom op t forum chris! veel plezier met je opc toegewenst, t zal je zeker bevallen!! :thumb

ik heb zelf een k&n inlegfilter erin. hiermee krijg je al een flink afblaasgeluid. is naar mijn mening meer dan zat.

Welkom hier, en veilige kilometers toegewenst! :jerry :kewlpics ?

Welkom hier op het forum. Met je hele mooi Corsa OPC.

Heb je geweldig mooi OPC 1 al vaker kunnen bewonderen op de meetings. :thumb

Bedoel je deze?

En dit de nieuwe!!

:wors

Nice!!!

:kewlpics echt mooie wagens

Thanks!

Heb afgelopen weekend de hele voorkant van mijn Corsa OPC gespoten (bumper,zijpanelen, motorkap en spiegels) want er zat heel veel steenslag op.. Nu is hij echt helemaal weer perfect.
    Wil misschien alleen in de toekomst nog een sub inbouwen en carbon folie op mijn gril zetten, maar eerst weer even sparen :)

Hier Wat Foto’s

heel mooi.
    Veel plezier ermee :thumbup

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.