Even voorstellen….

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Even voorstellen….

18 berichten aan het bekijken - 26 tot 43 (van in totaal 43)
  • Auteur

origineel gepost door ahrend

origineel gepost door speaker
    Mijn vorige was ook een Business Edition , Met ECC en Electr. buitenspiegels.

Mijne ook

Mijn huidige is een V-Line !!:P …

Mijne ook

Ja ik kan het dan toch niet laten :P mijne ook,maar dan zonder Insignia ruitesproeiers :thumbdown

Mijne ook

Ja ik kan het dan toch niet laten :P mijne ook,maar dan zonder Insignia ruitesproeiers :thumbdown

Op dat antwoord zat ik ook te wachten Ahrend !! :P

Maareh….. waarom verwarmde sproeiers???
    Ik zat er ook over te denken , maar ben er de afgelopen maanden achter gekomen dat die Insignia douches helemaal nooit bevriezen .. in tegenstelling tot de originele die regelmatig er mee nokten !!

Mooie Vectra, nog plannen ermee behalve rijden ? :D

Nou paashaas, ongeveer zoals jouw vec lijkt me prima!

Ik ben zelf niet heel handig, dus laat ik eens beginnen met witte knipperlichten te monteren aan de zijkant. Goeie tip die ik hier kreeg.

welkom…….

welkom en veel veilige mooie kilometers met je nieuwe vec:agent

origineel gepost door dennis77
    Nou paashaas, ongeveer zoals jouw vec lijkt me prima!

Ik ben zelf niet heel handig, dus laat ik eens beginnen met witte knipperlichten te monteren aan de zijkant. Goeie tip die ik hier kreeg.

Dat wordt dan een intressant project om te volgen, van Sedan naar station :P

Die knipperlichtjes kun je o.a. bestellen bij gm tuningparts, ik heb ze er zelf ook vandaan. Alleen vond ik de smoke versie mooier :

origineel gepost door PAASHAAS

Die knipperlichtjes kun je o.a. bestellen bij gm tuningparts, ik heb ze er zelf ook vandaan. Alleen vond ik de smoke versie mooier

Prima, als jij dan van je station een sedan maakt hebben we allebei een leuk project :p

en nu het serieuze gedeelte :D

Ik heb op de site van GM tuningparts gekeken en het zal zeker weten aan mij liggen, maar ik kan ze niet vinden :cry

eey, welkom :) beetje laat maar beter laat dan nooit :P

en mooie vec heb je daar :thumbup

origineel gepost door sw_reijnders
    ze staan er toch echt ;)
    http://gm-tuningparts.nl/product.php?Modelid=16

Ik heb ze gevonden. dank u, dank u!

enne silverspeed, late reacties waardeer ik ook hoor :)

haha ok dan :D mooie velgen.. die ken ik ergens van… :hmmz ow die heb ik er ook onder zitten ;)

origineel gepost door Silverspeed
    haha ok dan :D mooie velgen.. die ken ik ergens van… :hmmz ow die heb ik er ook onder zitten ;)

Zijn zeker mooie velgen. staat op Vectra A ook erg mooi he :thumbup

Ik heb ook nog een A gereden, een v6 uit ’95. Zeer fijne auto hoor!
    Vraag me ineens af of deze bekend is hier. kenteken is LD-BL-66

origineel gepost door Silverspeed

Zijn zeker mooie velgen. staat op Vectra A ook erg mooi he :thumbup

Ik heb ook nog een A gereden, een v6 uit ’95. Zeer fijne auto hoor!
    Vraag me ineens af of deze bekend is hier. kenteken is LD-BL-66

haha jah mijn pa had deze velgen onder zijn vectra B zitten maar kon goedkoop aan bijna nieuwe banden met orginele opel velgen, dus kreeg ik zijn oude velgen, 50 euro voor 4 banden en kon er weer effe tegenaan :) het heeft echt wel wat die velgen :D

haha jah mijn pa had deze velgen onder zijn vectra B zitten maar kon goedkoop aan bijna nieuwe banden met orginele opel velgen, dus kreeg ik zijn oude velgen, 50 euro voor 4 banden en kon er weer effe tegenaan :) het heeft echt wel wat die velgen :D [/quote]

50 euro :o

Daar heb je niet zolang over nagedacht, denk ik :D

haha jah mijn pa had deze velgen onder zijn vectra B zitten maar kon goedkoop aan bijna nieuwe banden met orginele opel velgen, dus kreeg ik zijn oude velgen, 50 euro voor 4 banden en kon er weer effe tegenaan :) het heeft echt wel wat die velgen :D

50 euro :o

Daar heb je niet zolang over nagedacht, denk ik :D

[/quote]

haha jah en die velgen waren gratis en je kent het gezegde een gegeven paard moet je.. precies ;)

origineel gepost door PAASHAAS

Die knipperlichtjes kun je o.a. bestellen bij gm tuningparts, ik heb ze er zelf ook vandaan. Alleen vond ik de smoke versie mooier

Prima, als jij dan van je station een sedan maakt hebben we allebei een leuk project :p

Dan kunnen we net zo goed van Vectra ruilen, scheelt een hoop werk :P:D
    Ben benieuwd hoe de witte zijknippers gaan staan…..:hmmz

18 berichten aan het bekijken - 26 tot 43 (van in totaal 43)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.