Forumindex › Forums › Modellen › Astra › even delen: wat een verkrachting
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 17 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door .
-
AuteurBerichten
-
25 november 2011 om 12:42 #17735569
@ harms, waarom moet je zo nodig je mening kwijt dan? Als iemand jaren aan het bouwen is geweest en er veel geld in heeft gestoken, en het is je smaak niet, waarom moet je dat dan zonodig posten? Alsof de verkoper of toekomstig koper wilt weten wat jij er van vindt.
En een verkooptopic is een verkooptopic, geen discussietopic. Je mening houdt je dus maar voor je in dat gedeelte en je post alleen als je interesse hebt in de auto.
Ik zou het niet achterbaks vinden als je de auto in een ander topic afzeikt, zolang je het verkooptopic maar schoon houdt.25 november 2011 om 12:46 #17735570@RISL wrote:
@ harms, waarom moet je zo nodig je mening kwijt dan? Als iemand jaren aan het bouwen is geweest en er veel geld in heeft gestoken, en het is je smaak niet, waarom moet je dat dan zonodig posten? Alsof de verkoper of toekomstig koper wilt weten wat jij er van vindt.
En een verkooptopic is een verkooptopic, geen discussietopic. Je mening houdt je dus maar voor je in dat gedeelte en je post alleen als je interesse hebt in de auto.
Ik zou het niet achterbaks vinden als je de auto in een ander topic afzeikt, zolang je het verkooptopic maar schoon houdt.dan verschillen we van mening :thumb maar dan moet je ook alle postieve reacties weghalen en niet alleen de negatieve
25 november 2011 om 12:52 #17735571Verschillende meningen zijn prima hè, de wereld zou maar saai zijn als iedereen hetzelfde vond.
Ik vind trouwens wel dat je gelijk hebt over het weghalen van die reacties. De moderators zouden slechts vragen en biedingen en dergelijke moeten laten staan en niet positief commentaar laten staan en het negatieve verwijderen.25 november 2011 om 13:01 #17735572@RISL wrote:
Verschillende meningen zijn prima hè, de wereld zou maar saai zijn als iedereen hetzelfde vond.
Ik vind trouwens wel dat je gelijk hebt over het weghalen van die reacties. De moderators zouden slechts vragen en biedingen en dergelijke moeten laten staan en niet positief commentaar laten staan en het negatieve verwijderen.iets voor de ideeen bus :D :D
25 november 2011 om 13:08 #17735573Een tijdje terug heeft Senatorman hier gevraagd om mensen die een deel van het forum willen gaan modereren omdat er nu te weinig moderators zijn. Ik heb me toen opgegeven voor een aantal delen (o.a. Astra, Photoshop, Marktplaats). Mocht ik worden “aangenomen” als moderator, zal ik zeker gaan kijken naar de mogelijkheden binnen onze marktplaats. Want ik stoor me er ook aan dat sommige advertenties worden geplaatst en er nooit meer op wordt gereageerd door de starter (ik ondervind het nu zelf bij een advertentie over opcom, twee dagen na het plaatsen reageer ik, en ik hoor nu al een week niets). Er staan verkooptopics bij van al meer dan een jaar oud.
Er zou eens kritisch doorheen gegaan moeten worden, pm sturen naar de verkoper om te vragen of deze weg kan enzovoort. Of misschien kan een verkooptopic na een halfjaar na de laatste reactie automatisch vervallen ofzo.
25 november 2011 om 16:24 #17735574hey hou mijn topic even on topic :jerry :jerry :angel
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.