Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Et waarde van mijn OPC 's
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 1 maand geleden door .
-
AuteurBerichten
-
1 oktober 2010 om 19:02 #17226591
Weet iemand zo wat de Et waarde van mijn velgen is en of ik dan ook (net als droeftoeter;)) 2cm spoorverbreders kwijt kan zonder problemen.
bvd.1 oktober 2010 om 19:26 #17736483et43
1 oktober 2010 om 19:29 #17736484thanx:thumbup als ik het dan goed begrijp kan ik zeker 2 cm spoorverbreders kwijt,droeftoeter heeft Et 35 dus
1 oktober 2010 om 21:25 #17736485ik zou het eerst hem lekker uit laten proberen ;)
ook ET23 is erg laag icm 19 inch wheelies
1 oktober 2010 om 21:38 #17736486Idd ik weet ook niet wat de gevolgen zijn op lange termijn. Maar zal je wel op de hoogte houden mocht het fout gaan. ;)
2 oktober 2010 om 01:51 #17736487Zolang je rubbertjes:D of velgen nergens aanlopen is dat dus geen probleem. Een extreem verkeerde ET-waarde leidt wel tot extra belasting/slijtage op/van je wiellagers. Optimaal is de hartlijn van je wiel gelijk met die van het lager.
2 oktober 2010 om 07:40 #17736488origineel gepost door ahrend
Weet iemand zo wat de Et waarde van mijn velgen is en of ik dan ook (net als droeftoeter;)) 2cm spoorverbreders kwijt kan zonder problemen.
bvd.Als het originele Vectra velgen zijn dan zou het ET43 moeten zijn. Maar wil je het zeker weten dan pak je er gewoon even eentje af en kijk je aan de binnenkant van je velg.
2 oktober 2010 om 10:14 #17736489origineel gepost door yzf1kr
origineel gepost door ahrend
bvd.Als het originele Vectra velgen zijn dan zou het ET43 moeten zijn. Maar wil je het zeker weten dan pak je er gewoon even eentje af en kijk je aan de binnenkant van je velg.
Even eentje af,ik weet niet wat voor weer het bij jullie is,maar hier ben ik dan tot op mijn onderbroek nat.
2 oktober 2010 om 10:16 #17736490origineel gepost door ahrend
origineel gepost door yzf1kr
Even eentje af,ik weet niet wat voor weer het bij jullie is,maar hier ben ik dan tot op mijn onderbroek nat.
Licht bewolkt, hier en daar blauwe lucht en de zon begint door te komen. :jerry
2 oktober 2010 om 10:23 #17736491origineel gepost door yzf1kr
origineel gepost door yzf1kr
Licht bewolkt, hier en daar blauwe lucht en de zon begint door te komen. :jerry
Dito, 18.4 gr C. Lichte NW wind :D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.