Erwin’s Vectra B! Update : Ingeruild

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Erwin’s Vectra B! Update : Ingeruild

25 berichten aan het bekijken - 151 tot 175 (van in totaal 264)
  • Auteur

@Erwin1987 wrote:

dankje wel roel!
    ben trouwens aan het mailen dat bedrijf voor ramen tinten.

Erwin

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar ;)
    Ik hoor wel wat het kost :D

Mooie upgrade !!

@Erwin1987 wrote:

Haha tsja het is gewoon vec b1. maar het lijkt me wel wat om een keer te komen.

Erwin

in het echt (van een afstand )ziet je wagen er goed uit. :thumbup
    Zag je vandaag voor het stoplicht staan. Was aan het uitlijnen dus mooi uitzicht op het kruispunt. :D

En mooie upgrade de deurhendels.

Dankje! ik zie de jouwe ook altijd staan( mooi!!!!)

en ben zelf ook blij met die gevels.

Erwin

tijdje niks gepost hier maar ben nu weer bezig met mij vec, heb vandaag een automatisch dimmende binnenspiegel ingebouwd en ga vrijdag als het goed is met cruise control beginnen.

Erwin

Binnenspiegel zit erin, makkelijke update ik had alle info al opgezocht en was zo goed te doen, kapje korter maken van de spiegel was het moeilijkst denk.

Binnen: ( draadje is nu weg bij mic)

Buiten:

Erwin

En de cruise.
    servo en hendel:

Koppelings en remschakelaar:

Hendel:

Ik zal niet zeggen dat inbouwen een makkie was alles ging goed behalve servo, dit heb ik samen met een maatje van de garage gedaan een brug was voormij veel makkelijker.

Erwin

Goed bezig Erwin.

Greetz Roel met een I.

Bedankt roel,

inmiddels volgende update:

Donkere achterlichten ingebouwd.

oude:

nieuwe:

Verschil:

Resultaat:

Erwin

wat doe je met je oude achterlichten, oja ziet er weer goed uit :thumb

Tot nu toe niks,

moet er wel bij zeggen dat de linker aan de binnenkant, boven aan een beetje gesmolten is. dat witte stuk, ik moet zo werken, ik zal morgen ( denk ik) ff foto maken en pm sturen als je dan intresse hebt moet je maar ff pmtje terug sturen, en dankje wel!

Erwin

Mooie modificatie die achterlichten :thumb
    Ziet er goed uit.

Keurig hoor, die donkere lampen maken de auto wel wat luxer qua aanblik…

Willem

Net alle 7 pagina’s doorgelezen.. Maar ziet er keurig uit al die modificaties..
    Nette auto :thumb

Gr Robin

:thumbup Ziet er idd weer keurig uit :thumbup

Bedankt allemaal! Ben er zelf ook erg blij mee.

Erwin

Vandaag weer bezig geweest, heb nu dubbele achterlichten, gevonden bij de how to’s in eentje van peter, duidelijk gedaan trouwens!
    ik zag er tegenop omdat ik de lampen unit moest wegslijpen/dremelen voor een stukje .

maar het is goed gelukt en ben er erg blij mee, helaas nog geen foto’s van remlicht erbij want was in me eentje en mijn armen zijn niet zo lang king:

foto’s zijn niet zo goed maar komt doordat ze van mijn telefoon zijn, ben voorlopig weer blij ;)

Erwin

Blij wel klaar nooit volgens mij ;)

Maar altijd leuk om te zien wat je nu weer gedaan hebt :thumbup

Update weer vanaf hier:

Klapsleutel gekocht en vandaag even in orde gemaakt.

Hierbij foto’s:

Nu nog ff wachten op me Renault lip.

Erwin

Met die klapsleutel, zet je dan het binnenwerk over? Kun je dit uitleggen wat je dan moet aanpassen of staat dit ergens anders?
    Ziet er een stuk beter uit zo :thumbup

Als je de schroefjes onder de rubbertjes verder aandraait krijg je die er netter in. Mooie sleutel, en blijkbaar is dus type twee voor de zafira / astra ook te krijgen.

Ondertussen al gedaan.

Erwin

Ziet er goed uit!
    Ik dacht dat het binnenwerk niet over te plaatsen was.
    Of wel soms? Ik ben ook al een tijdje aan het kijken voor zon sleutel. Die heb ik wel gevonden, maar ik dacht dat je niet zomaar het binnenwerk kon overzetten en klaar is kees.

Heb zelf nu ook zo’n klapsleutel in huis liggen om de niet-klapsleutel van mijn GTS te vervangen.
    Nadeel is alleen dat veel sleutelmakers niet aandurven de sleutel over te slijpen. Schijnbaar is het materiaal van die sleutel zo hard dat ze bang zijn dat hun boortjes kapot knappen. En wat omzetten kan helaas niet

Dikke Vectra Erwin, goed bezig! Hoe heb je dat met die boardcomputer gedaan, is alles al voorbereid qua bedrading en dus gewoon plug en play of moest je een hoop aanpassen?

Gr Paul

25 berichten aan het bekijken - 151 tot 175 (van in totaal 264)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.