Erg nette Kadett op MP!!

Forumindex Forums Modellen Kadett Erg nette Kadett op MP!!

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 30)
  • Auteur

Ziet er hard uit, mooi donker kunstof interieur….

http://link.marktplaats.nl/587418947″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Ziet er mooi uit, alleen ik vind het nog best geld wat ze er voor vragen.

Gerrit ;)

Elke euro die je aan een auto uit geeft is veel geld omdat je er geen snars meer voor terug ziet, maar ga maar eens een auto netjes en goed onderhouden dan zul je zien dat er toch een berg euros in gaat zitten. En dan snap ik best dat er zo’n prijs wordt gevraagd. Ga ik er nog wel vanuit dat hij van dichtbij ook zo strak is als hij lijkt, want dat valt ook nog wel eens vies tegen!

Zo te zien wel getectyleert

@Vinci wrote:

Elke euro die je aan een auto uit geeft is veel geld omdat je er geen snars meer voor terug ziet, maar ga maar eens een auto netjes en goed onderhouden dan zul je zien dat er toch een berg euros in gaat zitten. En dan snap ik best dat er zo’n prijs wordt gevraagd. Ga ik er nog wel vanuit dat hij van dichtbij ook zo strak is als hij lijkt, want dat valt ook nog wel eens vies tegen!

Zit ook wel wat in maar voor een simpele kadett vind ik het een hoop geld.
    En zo te zien is die ook behoorlijk gepoetst dus ik vrees dat als je die koopt dat die binnen een paar maand wit uitgeslagen is.

Gezien de kmstamd vind hem niet duur.. kadetjes worden zeldzaam.
    En anders beetje afdingen op de prijs.

Mooi rood is niet lelijk

Een hoop geld voor een simpele Kadett? Er worden voor de D Kadetts ook wel eens prijzen neergelegd dat ik weer denk van………….het zal wel.

Is weer een automaat,en die zijn op de een of andere manier beter geconserveerd lijkt wel.Kijk maar naar die van mij.

Maar ik vindt het een aardige leuke prijs.
    Ik denk dat ik dit wel had uitgegeven.Ik bedoel,mijn Kadett is €3800,- taxatiewaarde.
    Ja,ik heb hier geen problemen mee.

@saluma wrote:

Een hoop geld voor een simpele Kadett? Er worden voor de D Kadetts ook wel eens prijzen neergelegd dat ik weer denk van………….het zal wel.

Is weer een automaat,en die zijn op de een of andere manier beter geconserveerd lijkt wel.Kijk maar naar die van mij.

Maar ik vindt het een aardige leuke prijs.
    Ik denk dat ik dit wel had uitgegeven.Ik bedoel,mijn Kadett is €3800,- taxatiewaarde.
    Ja,ik heb hier geen problemen mee.

ik deel de mening wel hoor, vind het ook veel geld voor een e kadett, daar koop je idd een mooie nette belastingvrije d kadett voor, of iets anders, ;)

Ik vind hem zn geld ook wel waard hoor, tenminste als hij ook echt zo mooi is.
    Zoek maar eens zo’n 2e kadett, ze worden echt zeldzaam!
    En bovendien erg weinig kilometers.

Mooi Expression interieur !
    En een 3-traps automaat :wub

Rik :D

Wegenbelasting vrij of niet, die 6 tientjes op de 3maand doet je geen pijn als je een nette kadett wilt rijden.

Ja dat wegenbelasting gezeik vind ik altijd leuk om te lezen, mensen kunnen zich zo druk maken om die paar tientjes wegenbelasting ;D

Zo is dat Medeforummers !!!!

Ik betaal voor mn E aan MRB 100 per jaar.

Verzekering 72 Euro per jaar !!!

Ik dan dan rijden wat ik wil, desnoods de wereld uit :jerry
    Nee geintje, maar mn E is helemaal niet duur in de vaste kosten.
    Daar kan geen oldtimer tegenop dacht ik.
    En mn E verkeerd in bijna net zo;n mooie staat als die E nu in kwestie.

Dat is helemaal geen geld 100,- per jaar… wou dat ik dat ook kon zeggen, ik betaal 1000,- per jaar :shock: :jerry

@astraTD wrote:

Dat is helemaal geen geld 100,- per jaar… wou dat ik dat ook kon zeggen, ik betaal 1000,- per jaar :shock: :jerry

Dat betaal ik ook hoor voor mn F.
    12 x 80 Euro = :cry
    Verzekering is een tientje meende ik.

Leuke is dat er momenteel nog een andere bijzonder fraaie rode E uit 1990 te koop staat: http://www.autotrack.nl/tweedehands/opel/kadett/8921598

@D.E wrote:

Leuke is dat er momenteel nog een andere bijzonder fraaie rode E uit 1990 te koop staat: http://www.autotrack.nl/tweedehands/opel/kadett/8921598

Boh 60.000km minder en 200,- goedkoper dan wist ik het toch.. ongelooflijk wat een nieuwstaat :shock:

Die is inderdaad nog veel mooier.
    Maar is die misschien al eens klokje rond geweest?

@KadAstra-EF wrote:

@astraTD wrote:

Serieus is lpg toch zo duur in wegenbelastig :shock:

@Mr.F wrote:

Die is inderdaad nog veel mooier.
    Maar is die misschien al eens klokje rond geweest?

Stefan kom op is volgens mij echt originele kmstand. :jerry

Kan goed hoor, zo ziet hij er wel uit.

jammer dat er geen foto van onder de kap is gemaakt.

@astraTD wrote:

@KadAstra-EF wrote:

@astraTD wrote:

Serieus is lpg toch zo duur in wegenbelastig :shock:

Yep !
    Betaal voor mijn Vec meer dan € 90 per maand.
    Maar bij de pomp is het iedere keer weer lachen als ik de bedragen op de andere pompen (benzine en diesel) zie.
    € 20 – € 25 en mijn 40 liter tank(je) zit weer vol !
    Lekker hoor, 68 cent / liter :D :thumbup

oke maar dan rij je wel 1op 10???? en ik 1op20 als ik wil king: haha meestal rond de 1op17 met goed door rijden.

@astraTD wrote:

oke maar dan rij je wel 1op 10???? en ik 1op20 als ik wil king: haha meestal rond de 1op17 met goed door rijden.

Alleen op hele lange afstanden (vakantie).
    Normaal 1 op 9, als ik alleen maar korte ritjes doe, veel in de bebouwde kom dan haal ik soms de 1 op 7 niet :???:
    Lang leve de automaat, 1369 kg aan Vectra en een stevige rijstijl……

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 30)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.