Embleemloze grill A manta

Forumindex Forums Modellen Manta Embleemloze grill A manta

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur

Wat is de waarde ongeveer voor een embleemloze grill voor een A manta. Ik heb hier nog een over.

ik denk € 20,-

stuur maar op naar harderwijk :jerry

of 25 euro als je hem opstuurt naar Gemonde :jerry
    (zoek er namelijk al een poosje 1!)

Waarde weet ik niet exact. Het is maar net wat iemand er voor over heeft natuurlijk.

Embleemloos :???: Dat is gewoon een grille waar je het plastic van het embleem uitzaagt :wub

precies zal met deze ook wel gebeurd zijn maar ja een los midden stukje als je het niet hebt kost zo tussen de 25 en 50 euro :vertag

op http://www.allegro.pl staan ook wel leuke manta grilletjes

Uit deze grill is niks uitgezaagd. Maak van de week wel ff een foto

Mocht je hem verkopen stuur maar een berichtje.
    Ik heb serieus interesse!

@Hendri wrote:

op http://www.allegro.pl” onclick=”window.open(this.href);return false; staan ook wel leuke manta grilletjes

bah bah, dat vind ik dus helemaal niets.

Hulkie, ik heb je Manta nooit in Gemonde, Sint Michielsgestel of Vught zien rijden??

In vught kom ik vrijwel nooit, maar ik woon in Gemonde en daar is hij toch vaak te zien :p hahaha
    (ook in sint-michielsgestel) en mijn vader rijdt nu momenteel in zijn witte a-manta (dagelijks)
    waar moet ik jou dan aan herkennen? (ps. je bent precies vandaag 1 jaar lid van het forum :P)

@Kermitkiller wrote:

precies zal met deze ook wel gebeurd zijn maar ja een los midden stukje als je het niet hebt kost zo tussen de 25 en 50 euro :vertag

Belachelijk.
    Ik zou het er niet voor durven te vragen.

Hulkie, heb stage gelopen bij kentalis, reed op een rode peugeot speedfight rond. Nu werk ik in Boxtel, mijn Astra is te herkennen aan coupe grill, sonar angel eyes, tomason TN1 wielen, blauwe remklauwen en trommels. Antiek Opel logo op de hoedenplank :D

Trouwens nog bedankt voor je felicitatie :)

Ik rij zowat dagelijks in mijn rood/zwarte c-kadett door boxtel. Dus dan moeten we elkaar een
    keer treffen. Met de Manta een stuk minder aangezien dat niet mijn dagelijkse is

Hulkie, dan zie ik jou bijna elke dag denk ik, jij rijdt regelmatig samen met die Ascona toch? En werkt bij de garage op de kruising Ladonkseweg/Kruisbroeksestraat?

Werk zelf bij Van Oirschot RVS, en zie regelmatig C Kadettjes en die Ascona voorbijrijden, geweldig geluid :wub :wors

ahhahaah Thanks. En ja daar kom ik iedere dag langs :p

Zo ff foto’s plaatsen

@A Manta driver wrote:

Zo ff foto’s plaatsen

Die is van een C1 Kadett!!

:hmmz beetje jammer

Oke ik dacht al toen ik hem kreeg de strips boven en onder gaan niet passen. Toch bedankt voor deze info. :thumb

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.