Elektrische Ramen

Forumindex Forums Modellen Astra Elektrische Ramen

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

ik heb een vraagje ik heb gehoord als je ramen open staan dat je hem met de sleutel automatisch dicht gaan
    ik heb dat geprobeerd maar dat doet ie niet maar ze doen het wel als ik me sleutel in de deur doe en na rechts houd
    is dit een kwestie van programmeren of is het iets anders

Astra F,G,H??

Een Astra G kan dit, maar alleen met de sleutel in het slot. Op afstand zoals bijvoorbeeld de Omega B2 dat wel kan is fabrieks-af niet mogelijk (met uitzondering van de coupé en cabrio). Bij de tweede keer indrukken gaat de auto wel op safe-lock, maar de ramen blijven open.

De coupé en cabrio konden het wel geloof ik, en het is achteraf in te bouwen in elke Astra G wiens ramen wel met de sleutel dicht gaan. Moet je maar even Google’en of hier rondzoeken. Is wel een los kastje voor nodig, en je moet in je orri kabelboom knippen.

Als Astra F of H is dan heb ik niets gezegd. Geen idee dan namelijk. ;)

ik heb een astra g sport uit 99

bij een f kan het niet volgens mij.
    astra g wel dacht ik

weet iemand presies wat ik daar voor moet doen

Bij ons G lukte dat ook niet, alleen via de deur ging het

comfortmodule bestellen.

probeer eens als je de 2e keer klikt dat je m ingedrukt houd… zo doet ie t ook op de corsa d van mn oma

Gaat inderdaad niet bij iedere G, alleen bij de G’s waarbij de ramen dicht gaan als je de sleutel in het slot steekt, deze dichtdraait en dichtgedraaid houdt.

Hier zijn al vele topics over vol geschreven: viewtopic.php?f=5&t=155169

Volgende keer eerst even de zoekfunctie gebruiken.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.