Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › elektrische antenne
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 10 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
23 januari 2010 om 20:18 #17216587
hoi hoi
ik heb een opel vectra 1.8i GLS uit 1992
er zit een elektrische antenne op maar die doet het niet helemaal goed meer
nou wil ik er een nieuwe opzetten maar weet eigenlijk nie welke ik dan moet hebben en waar ik hem ergens kan krijgen en wat zo’n ding kostwie zou mij hiermee kunnen helpen
alvast dank
groetjes berry ( rooidraakje )
23 januari 2010 om 20:47 #17598729origineel gepost door rooidraakje
hoi hoiik heb een opel vectra 1.8i GLS uit 1992
nou wil ik er een nieuwe opzetten maar weet eigenlijk nie welke ik dan moet hebben en waar ik hem ergens kan krijgen en wat zo’n ding kostwie zou mij hiermee kunnen helpen
alvast dank
toevallig ben ik vandaag naar de opel dealer geweest voor mijn antenne rubber en heb uit nieuwsgierigheid gelijk even nagekeken wat een electrische antenne gaat kosten, dit omdat ik die er ook een keer in wil bouwen. Die konden ze bestellen en zou op dacht ik 116 euro exclusief de btw zitten…
23 januari 2010 om 20:52 #17598730origineel gepost door Silverspeed
origineel gepost door rooidraakje
alvast dank
toevallig ben ik vandaag naar de opel dealer geweest voor mijn antenne rubber en heb uit nieuwsgierigheid gelijk even nagekeken wat een electrische antenne gaat kosten, dit omdat ik die er ook een keer in wil bouwen. Die konden ze bestellen en zou op dacht ik 116 euro exclusief de btw zitten…
dat is vrij veel jah maar er zullen toch ook wel imitatie antennes zijn..??
groetjes berry
23 januari 2010 om 20:54 #17598731ga langs car audio zaken,die hebben dit of kunnen het bestellen.
bijv een hirschmann of zo
23 januari 2010 om 20:56 #17598732origineel gepost door 14XE
ga langs car audio zaken,die hebben dit of kunnen het bestellen.bijv een hirschmann of zo
jah hadden wij ook alleen die hebben ze er bij de brezan uitgegooid waardoor ik er niet meer aan kan komen zelf :(
23 januari 2010 om 22:01 #17598733weinig vraag meer, het word minder toegepast
23 januari 2010 om 22:26 #17598734Als het motortje van de antenne goed werkt is of het kabeltje gebroken of de mast krom waardoor hij niet helemaal in of uit gaat.
Dan kan je ook gewoon een losse mast kopen (zit nylon kabel aan vast)24 januari 2010 om 06:59 #17598735origineel gepost door rooidraakje
alvast dank
Is er op de sloop niets meer te vinden?
24 januari 2010 om 20:46 #17598736of even onderdelenlijn.nl proberen en op de sloop is er echt wel iets te vinden al pak je er een van een astra.
Zoekt en gij zult vinden.:thumbup:D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.