Electrische storing, help!

Forumindex Forums Modellen Corsa Electrische storing, help!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Goedemorgen,

gister heb ik in mijn Corsa het rode en gele draad van mijn radio verwisseld. Alles leek goed, totdat ik hem terug plaatste en de radio ineens uitschoot. Alles gecheckt, zekeringen enzo. Maar niks lijkt doorgebrand? Dus nu reed ik vanmorgen weg, doet mijn snelheidsmeter ook niks meer, die blijft ook op 0 staan. En even ging het lampje van electrische storing branden, nadat ik de auto uit deed en waar aan bleef het lampje uit.

Iemand enig idee wat het probleem is?
    Alvast Bedankt!

Mogelijk heb je toch kortsluiting veroorzaakt met het terugplaatsen van de radio. Check eens zekering nummer 17. Tip: bij geknutsel aan de electra altijd eerst de accu loskoppelen. Dat voorkomt een hoop gedoe.

Ja achteraf denk ik ook stom vanmezelf, had niet zomaar moeten gaan kloten. Ben niet bepaald handig met auto’s nog. Ik ga zo even kijken, maar volgens mij was er niet één zekering doorgebrand.

Nee het is niet nummer 17, die is nog in orde, andere sugestie’s?

Radio en snelheidsmeter zijn toch dezelfde zekering normaal, een zekering kan heel lijken en toch kapot zijn.
    Dus misschien toch eens testen om deze te verwisselen :)

(Of het inderdaad nummertje 17 is weet ik niet uit mijn hoofd, dit kan je even in de boekjes nakijken).

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.