einddemper astra G station

Forumindex Forums Modellen Astra einddemper astra G station

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door .
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Ik meende ooit ergens gehoord / gelezen te hebben dat er verschil zit in een einddemper voor een G station met trekhaak en voor 1 zonder trekhaak .

Is dit een fabeltje of is het toch waar ??

Ik ben namelijk toe aan een nieuwe einddemper en tussendemper en heb een trekhaak , dus koop het liefst meteen de goede of ik ga op zoek naar een leuk sportief dempertje als deze gelijk mocht zijn .

Originele uitlaat past altijd, met of zonder trekhaak. Ik denk dat je iets gehoord heb van een bepaald type sportuitlaat (remus/irmscher?) deze passen namelijk niet met een trekhaak :thumb

Zelfs een dubbele links/rechts van Remus past met een trekhaak ;)

De trekhaak en de bevestiging hier van zit amper in de buurt vand e uitlaat, laat staan dat hij er last van zou hebben.
    Ik denk dus een broodje aap

bij mijn trekhaak zit een flinke vertikale beugel / plaat welke je onder de bumper doorziet vanaf de achterkant waar de uitgaande pijp vlak bij langs loopt , kan me voorstellen dat deze idd voor problemen kan gaan zorgen bij een bepaald type demper :hmmz

Bepaalde types sportuitlaten passen inderdaad niet als er een trekhaakbint onder je auto hangt.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.