Egr Vervangen, auto start niet meer!!

Forumindex Forums Modellen Astra Egr Vervangen, auto start niet meer!!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

Hallo forummers,

Ik heb vandaag de EGR vervangen van mijn Astra H Z13DTH, maar helaas start ie niet meer.
    Lijkt net of de startmoter niet rond wil draaien!

Weet iemand hier misschien een oplossing voor dit probleem.

Groet, Sjouke.

accu leeg?

Als je de sleutel omdraait gebeurt en dan niks en knippert het auto met het sleuteltje erin?

Of gaat de startmotor moeizaam rond ?

Wat meer info is welkom.

Hallo,

@b07
    , Naar mijn idee is de accu niet leeg, of die moet leeg gelopen zijn toen die eruit was tijdens het uit en in inbouwen van de Egr.

@stefanDTI
    , Lampjes branden gewoon zoals anders, het relais van de startmotor klikt wel, maar de motor zelf draait niet rond.
    Zou deze dan plots overleden kunnen zijn? wel vreemd want heb qua starten nog nooit problemen gehad.

reserve sleutel geprobeert.

Ja ff reserve sleutel proberen.

Als dat niet werkt even de accu pool eraf voor 5 min , als het dan nog niet werkt even laten uitlezen.

Hartelijk dank voor de reakties,

Ik heb het al geprobeerd om doormiddel van de accupool los te halen hem te resetten, helaas heeft dat niet mogen baten.

Dat het misschien mogelijk is om hem weer aan de praat te krijgen met de reserve sleutel wist ik niet.
    Kan mij iemand hier iets meer uitleg overgeven wat daar de werking van kan zijn?

Ik ga het morgen zeker proberen of het lukt, en anders de dealer er maar bijhalen om hem uit te lezen.

toevallig niet aan een kabel of kabelboom getrokken tijdens het vervangen van de EGR? dat er nu een stekker misschien niet goed zit

Die egr zit dicht op de startmotor. Denk dat je daar een draad los getrokken hebt.
    En anders geef je hem een tik

Allen dank voor de reakties, probleem was indd. de accu, die was overleden.

Ik wil net zeggen, heb hetzelfde gehad met de corsa, was ook de accu, overstarten en klaar.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.