EGR. Demonteren astraH 1,7 cdti

Forumindex Forums Modellen Astra EGR. Demonteren astraH 1,7 cdti

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

Hallo luitjes.

Wie kan me vertellen hoe ik egr kan demonteren. Liefst met fotos.

Dit zal weer een van de zoveel topics zijn. Mocht er een duidelijk omschreven topic hierover staan dan verwijder ik deze topic.

Grt ray

toppie deze zocht ik.

dankje
    iemand ervaring met deze egr demonteren?

Stelt geen hol voor. Dat hele stuk met de inlaat, klep en EGR is een kwestie van schroeven.. Je kunt er alleen niet helemaal lekker bij.. Ff de accu eruit scheelt een slok op een borrel.

Verstuurd vanaf mijn Gameboy Color met Tapatalk

@pixels66 wrote:

Stelt geen hol voor. Dat hele stuk met de inlaat, klep en EGR is een kwestie van schroeven.. Je kunt er alleen niet helemaal lekker bij.. Ff de accu eruit scheelt een slok op een borrel.

Verstuurd vanaf mijn Gameboy Color met Tapatalk

jij hebt zeker geen tijd he :D

Na 1 April is het huis klaar, dan heb ik alle tijd voor je! Maken we er een dagje van, da’s geen enkel probleem.

Kan iemand mij misschien vertellen of er ook een egr op mij auto zit?
    astra gtc 1.6xer

waar zou de EGR afgedopt moeten worden aan de zijde waar de crome buis voorlangsloopt en met 2 bouten vast zit of tussen de gasklep en EGR huis.

als je de egr demonteerd dan heb je de huis de electro gedeelte die met een aantal torx vastzitten. daartussen zit er een ronde plaatje met een pin en veertje. is dat de bedoeling dat ie daar invast blijft zitten of kan je dat ook los halen om de egr huis schoon te maken.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.