Een Belgische Limburger erbij

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Een Belgische Limburger erbij

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

Hallo forum leden ,

Heb mij even aangemeld na een tijdje het forum bezocht te hebben, slapende lezer bij wijze van spreken ;)

Ik ben van Belgisch Limburg, kanten van Hasselt en heb vroeger enkele opels gehad, en nu na lange tijd terug een Opel , deze is een Opel Astra h gtc 1.7 cdti

Vroeger met kadetten gereden en ook Opel Astra f gsi en ook Opel Astra g 2.0 dti

Hopelijk ben ik ook welkom op dit forum :thumb

Welkom!

Mooie wagens!
    Is de beemer ook van jou?

Bedankt !

Yep , de Beemer is ook van mij maar is een zondagse wagen, komt niet zo heel dikwijls uit [WINKING FACE]

Welkom!

Supermooie wagens. :thumb

Welkom,

Velgen van de beemer zouden op de gtc moeten zitten ;) Vind ik persoonlijk mooier!

Welkom op het forum. Je hebt daar 2 hele mooi wagens. :thumb

Natuurlijk, welkom op het forum en tjeee,we zijn blijkbaar bijna buren :jerry .
    Sjieke machines hoor!!!

Bedankt voor de verwelkoming , de velgen blijven waar ze zitten op de wagens [GRINNING FACE WITH SMILING EYES] vraag mij af of er geen aparte topic is voor je wagen voor te stellen want heb al wat vervangen aan de Astra van als ik hem heb ,turbodruksensor , luchtmassameter en het volgende op het programma is de radiator want daar lekt hij namelijk, heel klein gaatje in [WINKING FACE]

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.