Eddy´s Vec compleet Irmscher met foto’s

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Eddy´s Vec compleet Irmscher met foto’s

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 182)
  • Auteur

@ronnie opel boy wrote:

nu nog een mooie autoradio hahahahahha

Klopt, nu nog eem goede prijs :jerry :thumb

Je hebt pm

Vandaag na een lange onderhandeling een GTS voorbumper op de kop weten te tikken met een originele Irmscher onderspoiler. Echt super blij mee. Kan maandag de spullen halen.

Het gaat om deze set:
    http://link.marktplaats.nl/755847280

Gaaf!!!! :wub

Goed bezig :thumb

Die Vec wordt weer mooier!

:thumb :thumb De stw worden steeds mooier, :thumb :thumb :thumb

Kan een hoop inspiratie uit jouw topic halen, mooie Vectra.

Hallo Eddy, Druk met jou Vectra. Word steeds mooier. Mijn complimenten :)

Vandaag de gts bumper gehaald en gemonteerd. Echter was de irmscher onderspoiler helemaal niet wat er beloofd was. Erg jammer, deze heb ik dus ook laten liggen. Wel gelijk de GTS bumper gemonteerd. Ziet er echt veel beter uit. Zal morgen even een paar foto´s posten.

Jammer van die Irmscher onderspoiler :( , maar gelukkig is de GTS bumper wel goed.
    Zal morgen dan maar even naar de :kewlpics kijken :D

Groeten Jurgen,

Yeah, en misschien ook een how 2 voor de achterbank :jerry Begreep van je dat het je wel gelukt was om een gts bekleding over een SW schuimvorm te krullen :jerry
    Zou ’t zeer op prijs stellen als je wat pica’s hebt met het eindresultaat.

Groet jraaf

He eddy wat was er dan met die irmscher onderspoiler aan de hand.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Had je nog een how 2 voor de achterbank :jerry Begreep van je dat het je wel gelukt was om een gts bekleding over een SW schuimvorm te krullen :jerry
    Zou ’t zeer op prijs stellen als je wat pica’s hebt met het eindresultaat. Specifiek vanaf de zijkant en onderkant gezien, laag. Wil graag weten of dat netjes te doen is in tegenstelling tot wat andere mensen zeggen, dat het niet te doen is :hmmz

Groet jraaf

Zo eerst ff een paar foto´s van de gemonteerde gts bumper.

Ik heb even wat geexperimenteerd met zwarte sticker folie. Ik vind de bumper die ooit voor de OPC vectra C1 gemaakt is erg mooi, deze had ook tussen de kentekenplaat een mat zwart stuk zitten om zo de grill van de bumper groter te laten lijken. Dit heb ik ook geprobeert.

Voor Jraaf nog ff een paar foto´s van de achterbank. Dit wil dus echt wel

En wat er mis was met de onderspoiler. Hij zou in de eerste instantie in mijn kleur zijn. En schadevrij. Toen ik daar kwam was hij opeens opnieuw in
    de primer gezet en was er meegeknooit om hem onder een C2 te zetten. Er komt dus dan weer 150 euro overheen om hem klaar te krijgen.

:hmmz :hmmz Zou het kunnen zijn dat de achterbank van het Recaro interieur voor om hoog loop bij jouw niet je zit achterin ook in een soort kuipje .
    ik kreeg het echt niet verder naar beneden .
    gr Leo

Thanks Eddy, bumpert staat ‘m goed :thumb
    Dat met die achterbankbekleding wordt nu wel apart.
    De ene past wel de andere niet :hmmz

Ik denk dat. ‘T trial & error wordt als ik er aan begin :???:
    Er zijn dus meerdere werkbare opties :idea: :idea: Ik kom er wel uit.
    Nogmaals thanks voor de genomen moeite voor de pica’s :thumb

Groet jraaf

Hallo Jraaf. Ik weet niet welke bekleding van een gts je wilt plaatsen maar ik heb gewoon heel voorzichtig de originele bekleding los gehaald. Die klemmetjes waar de stof mee vast zit voorzichtig los gemaakt en weer gebruikt bij het monteren van de gts bekleding

Ik heb een gts recaro set.
    Ik kijk wel waar ’t toe leidt :afro

Groet jraaf

:hmmz Tip ik heb de klemmetjes niet meer gebruikt maar kleine tyerribjes genomen werk effe fijner. :thumb :thumb

Na lang twijfelen en een opsomming gemaakt van wat ik allemaal al gedaan had aan de Vectra heb ik het besluit gemaakt om het zoveel mogelijk de Irmscher style te geven.

Heb inmiddels van irmscher: achterklepspoiler, sideskirts, onderspoiler achterbumper en uitlaat. Irmscher deurknoppen en Irmscher pedalen.
    Vandaag de achterbumperspoiler gemonteerd samen met de uitlaat.

En tja ik kon het niet laten

:thumb klasse :thumb
    Lekker bezig.

Groet jraaf

:thumb Mooi hoor!!!! :wub

:thumb ziet er strak uit :thumbup

Ga je ook nog voor irmscher rims of …

@gwriemersma wrote:

:thumb ziet er strak uit :thumbup

Ga je ook nog voor irmscher rims of …

Ja als ik er geschikt aan kan komen wordt het compleet Irmscher aan de buitenkant.

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 182)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.