"echte" i200 te koop gespot

Forumindex Forums Modellen Manta "echte" i200 te koop gespot

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Berichten
  • #17247944
    #18010818

    Kwijl :wors

    #18010819

    Hoe zie je nu of het om een originele i200 gaat en niet om een replica?
    Wel jammer van het ’tweetje’ op de kentekenplaat….Nederlandse kentekenplaten zijn al ongelofelijk lelijk, maar al helemaal als je kenteken eens gestolen bent of je bent je kentekenpapieren eens kwijt geweest en je krijgt zo’n extra cijfertje.

    #18010820

    @RISL wrote:

    Hoe zie je nu of het om een originele i200 gaat en niet om een replica?
    Wel jammer van het ’tweetje’ op de kentekenplaat….Nederlandse kentekenplaten zijn al ongelofelijk lelijk, maar al helemaal als je kenteken eens gestolen bent of je bent je kentekenpapieren eens kwijt geweest en je krijgt zo’n extra cijfertje.

    100% zekerheid heb je natuurlijk nooit; maar gezien de beschrijving van ebay mag je hier toch wel vanuit gaan…

    En duplicaatcodes zijn crap ja… :thumbdown

    #18010821

    Ik snap die drama om die duplicaatcodes niet helemaal, voor wat betreft het uiterlijk van de plaat. Ooit wel eens een mooie kentekenplaat gezien? ’t is toch allemaal niks…

    Is dit niet de oude van I200 op ’t forum hier?

    #18010822

    Mwa, ik vind de oude Nederlandse platen zeker niet lelijk, en de nieuwe Belgische of Monegaskische platen zijn ook mooi klein en neutraal van kleur. Maar goed, we dwalen af.
    Ik vind het weinig geld voor een originele i200 (of wijken prijzen van een i200 zoveel af van een i400?).

    #18010823

    Dat zijn pas duidelijke foto’s deden dat maar meer adverteerders.

    #18010824

    Ziet er nog zeer goed uit! En eigenlijk is hij helemaal niet zo duur!

    #18010825

    dit is weer de beruchte handelaar die nederland leegroofd van zijn mooie manta’s en er dik geld in duitsland aan probeert te verdienen.

    #18010826

    Heeft idd al vaker op ebay gestaan. Zonde als zo’n auto uit Nederland verdwijnt.

    mvg Rico

    #18010827

    @js 400 wrote:

    dit is weer de beruchte handelaar die nederland leegroofd van zijn mooie manta’s en er dik geld in duitsland aan probeert te verdienen.

    Handel is handel, en het staat een ieder vrij om het zelfde te doen. ;)
    :jerry :jerry :thumb

    #18010828

    @js 400 wrote:

    dit is weer de beruchte handelaar die nederland leegroofd van zijn mooie manta’s en er dik geld in duitsland aan probeert te verdienen.

    Tja, leegroven wil ik ’t nu ook niet noemen denk ik. Ik neem aan dat de handelaar de prijs heeft betaald die de verkoper ervoor wilde vangen, en helaas is er geen liefhebber voor gekomen die dat geld wilde geven. Wel jammer dat zo’n auto naar ’t buitenland zou gaan, maar ja, weinig aan te doen.

    #18010829

    @jethro wrote:

    @js 400 wrote:

    dit is weer de beruchte handelaar die nederland leegroofd van zijn mooie manta’s en er dik geld in duitsland aan probeert te verdienen.

    Handel is handel, en het staat een ieder vrij om het zelfde te doen. ;)
    :jerry :jerry :thumb

    het gaat er om dat dit geen liefhebbers is,maar gewoon een handelaar.
    ik hoop dat hij er lekker mee blijft zitten :D :D :D

    #18010830

    Dat hoop ik niet. Dan staat zo’n wagen maar te verstoffen in een loods en gaattie uiteindelijk voor een zacht prijsje naar een halve gare die ‘m aftrapt en uiteindelijk om een boom vouwt…

    #18010831

    Zaten er origineel in een I200 geen ronde koplampen?
    Mooie wagen :wub hoop dat hij bij een liefhebber terecht komt.

    #18010832

    Nou, daarom twijfelde ik dus, want ik dacht ook dat de i200 altijd dubbele ronde koplampen had….

    #18010833

    Geen idee of het een echte is… daarom ook tussen ” “-jes gezet.

    Handelaar of niet… het is een ingevoerde, dus misschien gaat die weer naar huis.

    Wat ik wel vreemd vind is de schuine 200 over de Rothmans -plaat…. :hmmz

    #18010834

    Die spoiler is ook niet helemaal recht…

    #18010835

    @RISL wrote:

    Mwa, ik vind de oude Nederlandse platen zeker niet lelijk, en de nieuwe Belgische of Monegaskische platen zijn ook mooi klein en neutraal van kleur. Maar goed, we dwalen af.
    Ik vind het weinig geld voor een originele i200 (of wijken prijzen van een i200 zoveel af van een i400?).

    Ik vind het belachelijk veel geld!
    i200 is niet te vergelijken met een i400!
    Marktwaarde i200 kan misschien iets hoger liggen dan een normale GSI (exclusiv) maar daar is het ook mee gezegt :agent

    #18010836

    @ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:

    @RISL wrote:

    Mwa, ik vind de oude Nederlandse platen zeker niet lelijk, en de nieuwe Belgische of Monegaskische platen zijn ook mooi klein en neutraal van kleur. Maar goed, we dwalen af.
    Ik vind het weinig geld voor een originele i200 (of wijken prijzen van een i200 zoveel af van een i400?).

    Ik vind het belachelijk veel geld!
    i200 is niet te vergelijken met een i400!
    Marktwaarde i200 kan misschien iets hoger liggen dan een normale GSI (exclusiv) maar daar is het ook mee gezegt :agent

    nouw dat ben ik niet met je eens,een i200 is veel meer waard dan een gewone gsi.

    #18010837

    Een i200 is idd wel wat meer waard dan een gewone GSI. En probeer maar een GSI te restaureren tot zo
    mooi als deze i200, dan ben je meer kwijt dan deze prijs en heb je nog steeds geen i200.
    Verder: De i200 had ook die vierkante vissekommen, en voor deze (aanvaarbare) prijs heb je nog geen derde
    van een 400, (een i400 bestaat eigenlijk niet, is een spraakverwarring) laat staan eentje in dezelfde staat als
    die i200 hierboven.
    Ik deel dezelfde mening als js400.

    #18010838

    @RISL wrote:

    Die spoiler is ook niet helemaal recht…

    Wel het kentekenplaat ook niet. ;)
    :jerry

    #18010839

    handelaar of niet wat dacht je wat zo,n ding zou kosten als ie bij een opel dealer zou staan en das net zo goed een handelaar :wors

    dit is wel een goeie kerel heb wat zaken met hem gedaan betaald vlot en geen gezeur :thumb

    iedereen moet leven :vertag

    #18010840

    @Kermitkiller wrote:

    handelaar of niet wat dacht je wat zo,n ding zou kosten als ie bij een opel dealer zou staan en das net zo goed een handelaar :wors

    iedereen moet leven :vertag

    Typisch de taal van de handelaar.
    Jullie zijn allemaal boeven!!

    Dealers misschien ook, maar die geven wel andere garantie dan de handelaar.

    #18010841

    En dealers zijn de grootste boeven van alle autoverkopers!
    Voor die ‘garantie’ daarom betaal je ook 4 keer de prijs van alles. Onderdelen, werkuren, aanschaf auto, onderhoud, etc. En dan moet je nog bijna een advocaat in de arm nemen om die mooi beloofde garantie echt te krijgen!
    Of lees je nooit de verhalen hier over hoe de meeste bij dealers behandeld worden? Kom op hee.. Haal je hoofd eens uit het zand..

    De meeste liefhebbers die hier het geld voor hebben zullen hem ook weer jaren in een of andere loods laten verstoffen.
    Een of ander jochie met genoeg poen zal de auto tenminste gebruiken zoals ie gebruikt hoort te worden. GAS GEVEN!!!!!!!! Of zijn we vergeten waar de manta, en zeker dit model, gewoon voor was? Om mee geragd te worden! en hard ook. Om golfjes de berm in te drukken. Om langbenige hoogblonde kapsters in te nemen! Liefst 3 tegelijk! En ja.. Vaak om uiteindelijk om een boom te gaan. Live fast, die hard. Manta.. Of stond het niet zo in de folders? :jerry :jerry

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 33)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.