Ik heb alleen het bovenste deel van het kachelhuis vervangen. Voordeel is dan dat je je airco gevuld kunt laten en je je eigen condensor en kachelradiator kunt houden. De balk tussen de a stijlen heb ik er uit gekregen zonder de deuren er uit te halen. Je moet dan wel het stuk dat de bouten uit steken afzagen in de auto en dan heb je net genoeg ruimte. Voor de kachelweerstand van de ecc moet je een groter gat maken in het bestaande kachelhuis.
@Dolby, ik ben ook nog hevig aan het twijfelen, om te beginnen heb ik nog geen kachelhuis, ik wist wel een Zafira te staan met een goed kachelhuis maar die zat voor zo lekker in elkaar dat je de bevestigingsschroeven op het schutbord niet meer aan kon…
Komt bij dat het een behoorlijk karwei is en onze daily dus moet het wel in zeg 2 dagen af.
Ik heb alleen het bovenste deel van het kachelhuis vervangen. Voordeel is dan dat je je airco gevuld kunt laten en je je eigen condensor en kachelradiator kunt houden. De balk tussen de a stijlen heb ik er uit gekregen zonder de deuren er uit te halen. Je moet dan wel het stuk dat de bouten uit steken afzagen in de auto en dan heb je net genoeg ruimte. Voor de kachelweerstand van de ecc moet je een groter gat maken in het bestaande kachelhuis.