E+Bkadett, weer met de b kadett begonnen 30/10

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling E+Bkadett, weer met de b kadett begonnen 30/10

  • Dit onderwerp bevat 0 reacties, 53 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door .
25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 203)
  • Auteur
    Berichten
  • #17480924

    ziet er goed uit moet k zeggen

    maar wel je licht schakelaar ff aansluiten he :P

    vind alleen je stuur niets maar is mening

    #17480925

    origineel gepost door jblfreak
    ziet er goed uit moet k zeggen

    maar wel je licht schakelaar ff aansluiten he :P

    vind alleen je stuur niets maar is mening

    de licht schakelaar doet het al:D

    alleen de alarm lichten kom ik nog niet uit:wtf
    bij de kadett heb je 2 zwart-groen draden die de knipper lichten aan sturen.
    bij de astra g schakelaar komt geen kniperend signaal weg.
    nu heeft de astra stekker wel 2 draden die niet uit mijn astra schakelaar komen:hmmz

    #17480926

    wat een gruwelijk mooie kadett is dit geworden heb je ook foto’s van de complete auto………?

    #17480927

    de gevarenlicht schakelaar word geregeld via de multitimer

    maar

    je kan een schakelaar met stekker van een astra F pakken die zijn t zelfde qwa inbouw en die hebben geen multitimer dus zo er in te zetten :angel;);)

    #17480928

    origineel gepost door jblfreak
    de gevarenlicht schakelaar word geregeld via de multitimer

    maar

    je kan een schakelaar met stekker van een astra F pakken die zijn t zelfde qwa inbouw en die hebben geen multitimer dus zo er in te zetten :angel;);)

    dank je hier heb ik wat aan.:)
    ik moest morgen toch al langs de sloop voor nog wat onderdelen kan ik die schakelaar gelijk mee nemen.

    #17480929

    ik heb maar een paar foto’s met de orginele voorbumper als hij weer helemaal klaar is maak ik wel weer een paar foto’s

    #17480930

    origineel gepost door E+Bkadett

    origineel gepost door jblfreak
    de gevarenlicht schakelaar word geregeld via de multitimer

    maar

    je kan een schakelaar met stekker van een astra F pakken die zijn t zelfde qwa inbouw en die hebben geen multitimer dus zo er in te zetten :angel;);)

    dank je hier heb ik wat aan.:)
    ik moest morgen toch al langs de sloop voor nog wat onderdelen kan ik die schakelaar gelijk mee nemen.

    graag gedaan hoor

    k heb er zelf ook last van gehad dat t niet lukte

    kwam er achter omdat er al een astra F dash in de gsi zat voor het G dash er in ging

    #17480931

    erg mooi ding met de orginele voorbumper!!

    t enige wat ik persoonlijk zou veranderen zijn de side skirts en de diffuser aan de achterbumper
    ik zou er orginele skirts opzetten en zon dikke achterlip van t zelfde merk als je lip op de orginele voorbumper

    maar dat is smaak verschil hij is echt vet en je motorruimte is echt uber!!!!:wub

    #17480932

    ik heb gister weer wat onderdelen voor de kadett gehaald.

    de computer met chip en standen schakelaar die bij mijn garrett turbo hoord

    injectoren die ook van de zelfde auto af komen

    drukregelaar

    en een pierburgpomp

    Uploaded with ImageShack.us

    de astra waar alles af komt had met deze setup
    323,5PS @ 4167 tpm en 621,5Nm @ 3458 tpm

    Uploaded with ImageShack.us

    dus ik kan niet wachten tot ik alles gemonteerd heb en met droog weer een stukje kan rijden.

    #17480933

    origineel gepost door gsipiloot
    erg mooi ding met de orginele voorbumper!!

    t enige wat ik persoonlijk zou veranderen zijn de side skirts en de diffuser aan de achterbumper
    ik zou er orginele skirts opzetten en zon dikke achterlip van t zelfde merk als je lip op de orginele voorbumper

    maar dat is smaak verschil hij is echt vet en je motorruimte is echt uber!!!!:wub

    ik heb/ had originele side skirts.. maar das ruk, blijft water achter staan.. omdat ze om de hele dorpel vallen..

    als je dat mooi vind moet je voor originele JMS side skirts gaan.

    ik zoek ze ook nogsteeds :P

    #17480934

    origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi

    origineel gepost door gsipiloot
    erg mooi ding met de orginele voorbumper!!

    t enige wat ik persoonlijk zou veranderen zijn de side skirts en de diffuser aan de achterbumper
    ik zou er orginele skirts opzetten en zon dikke achterlip van t zelfde merk als je lip op de orginele voorbumper

    maar dat is smaak verschil hij is echt vet en je motorruimte is echt uber!!!!:wub

    ik heb/ had originele side skirts.. maar das ruk, blijft water achter staan.. omdat ze om de hele dorpel vallen..

    als je dat mooi vind moet je voor originele JMS side skirts gaan.

    ik zoek ze ook nogsteeds :P

    ik zal ze ook wel even op zoekken.

    maar dan wel voor me zelf:P

    of deze van metaal

    http://cgi.ebay.de/Seitenschweller-Spoiler-Opel-Kadett-E-Clean-Metall-/390002615970?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item5acdf7a6a2

    #17480935

    mooie update Sander! geweldig dat je het spul hebt kunnen bemachtigen !

    zo te zien ga je rijden met z20let injectoren 355 cc :)

    het verbaasd me dat die injectoren goed zijn voor 323 pk

    alle z20let rijders zelf gaan naar z20leh injectoren zodra ze de 300 pk grens bereikt hebben.

    maar uhm de regelaar staat vast nog wel, afgesteld op de oude druk, maar hoe weet je dit zeker?
    ga je een druk meter op de rail monteren? en dan en air/fuel meter er aan hangen?

    Groetjes sebas

    #17480936

    dit zijn de waardes van de z20let injectoren

    350ccm at 3,0 bar fuel pressure,
    375ccm at 3,5 bar fuel pressure,
    400ccm at 4,0 bar fuel pressure,
    435ccm at 4,5 bar fuel pressure.
    Resistance: 14,2 Ohm – Bosch part number 0280156021.
    Injectors have a 4 hole configuration.

    volgens nieboer hoorde deze bij die auto

    als ik op de eds site kijk staat daar dat er bij phase 3 een 4.5bar druk regelaar bij moet en er staat niks over andere injectoren?

    http://eds-motorsport.de/shop/media/files_public/cswrectqgpm/Anleitung_Einbau-Dampfrad-V4Plus-Deutsch.pdf

    #17480937

    kan wel kloppen 4.5 bar houd in 4.0 bar bij stationair. en dat is het max wat ze kunnen hebben volgens mij

    bij nog meer druk willen ze wel eens gaan doorlekken.. (tenminste das bij c20xe injectoren zo)

    bij 4.5 bar druk en opkomen turbo heb jij 6 bar druk :P

    #17480938

    origineel gepost door E+Bkadett

    maar dan wel voor me zelf:P

    of deze van metaal

    http://cgi.ebay.de/Seitenschweller-Spoiler-Opel-Kadett-E-Clean-Metall-/390002615970?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item5acdf7a6a2

    Sander Go`s JMS Style?:kewlpics

    #17480939

    ben bezig geweest met het aansluiten van de kachel.

    gaten er in gemaakt en kadett e roosters geplaatst.

    met pvc buis de onderkant dicht gemaakt met een aansluiting naar de orginele aansluiting.




    Uploaded with ImageShack.us

    ik moet alleen nog ergens een kachel motor plaatsen en die op het kachel huis aan sluiten:hmmz

    voor de gene die niet op het c20let gedeelte kijken een filmpje
    niet naar de kwaliteit kijken.
    http://www.youtube.com/watch?v=FHXWZz9ifEI

    ik heb net vanmorgen de brandstofdruk goed afgesteld
    en daarna nog niet weer proef gereden.
    ik heb het probleem dat hij steeds uitvalt als ik rem en de koppeling in trap

    #17480940

    nette oplossing! nu nog een blower idd!

    maar um dat uitvallen komt zoals vele al zeggen wss door valse lucht

    of je dv is niet goed, of je hebt hem verkeerd aangesloten (den ik)

    #17480941

    zijn er nog vorderingen van de e kadett king:

    en zou graag een paar :kewlpics willen zien van de b kadett :P ben zelf ook met 1tje bezig :angel

    gr mike

    #17480942

    daar kan je nog lang op wachten,

    er moet eerst nog een golf 3 gesloopt worden! een golf 1 opgebouwd en een corsa b gespoten worden

    never the les, goed bezig daar :D

    #17480943

    oke mooie drukke boel daar
    t is ook overal t zelfde he :jerry

    ben zelf ook heel druk al neem ik savonds toch graag ff tijd voor mn eigen en mn vrouw en kleine :angel

    dan wachten we maar ff af he of er nog vorderingen zijn :afro

    #17480944

    ik heb het inderdaat erg druk met de auto’s heb er nu samen met mijn vriendin 6
    kadett e turbo
    corsa b gsi
    kadett b coupé
    golf 1
    golf 3 gti 2.0 16v
    golf 3 gti 2.0 16v voor de sloop blok moet in de golf 1:cool:

    dinsdag gaat de kadett voor de apk dan heb ik de kachel klaar.
    als hij goed gekeurd word maak ik de golf 1 apk klaar dan kan die ingevoerd worden.
    dan gaat de corsa uit elkaar en tussen door de golf 3 slopen.
    als de corsa klaar is het golf 3 blok in de golf 1 bouwen.
    dan mischien weer met de b kadett bezig als er geen nieuwe projecten bij komen.

    en ik wil ook nog een paar dingen bij mijn huis verbouwen.
    ik verveel me in iedergeval niet.

    #17480945

    hier nog wat foto’s van mijn kadett turbo c20let om dit jaar af te sluiten.

    hij staat nu weer in mijn andere box bij de b kadett zodat ik met andere dingen bezig kan.

    ik ben nu de golf 3 2.0 16v van mijn vriendin aan het slopen. gaat in onderdelen weg
    dan mijn gilera citta opnieuw spuiten dan kan die ook weer weg
    golf 1 op kenteken zetten
    corsa b afbouwen
    en tussendoor nog wat dingen aan de astra g station van mijn vriendin doen

    en waar hij nu eerst staat zodat ik thuis in de box wat ruimte heb.

    Uploaded with ImageShack.us

    #17480946

    de op 3 na laatste foto en de foto van je motorruimte:wub:wub:wub:wub:wub:wub

    super mooie kadett en je motorruimte is echt super vet!!:thumbup

    #17480947

    Ik vind de motorruimte ook het mooiste deel van de auto erg mooi!

    #17480948

    heb er weer een kadett bij!

    heb hem opgehaald.
    met de astra van mijn vriendin.

    had een brede ambulance mee.
    maar dat paste maar net

    linker band tegen de rand

    rechterband tegen de rand:o

    kadett e van 85 2.0 8v lenner breedbouw

    ik moet hem nog invoeren

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 203)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.