eaton m62

Forumindex Forums Modellen Omega eaton m62

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Auteur
    Berichten
  • #17226621

    hallo.
    kan iemand mij vertellen waar ze deze compressor verkopen ??
    kan zo een, twee , drie niks vinden

    alvast bedankt

    #17736758

    mercedes slk 230 van het 1a laatste type geloof ik en dan zitten ze ook niet op allemaal alleen voor de facelift, deze hebben een elektrische poelie die je er wel af moet halen vind ik zelf.

    sommige hebben een eaton m45 dat is na de facelift.

    dus je kan hem nieuw kopen bij mercedes(ik werk bij mercedes) ik heb nog 1tje liggen maar die hou ik zelf voor een project.

    #17736759

    kijk eens aan.
    maar wat kosten ze dan ??
    alvast bedankt
    mark

    #17736760

    200 euro duitse ebay/soms ook marktplaats
    en alleen die met electrische poelie heb je iets aan, die andere zijn veel te klein.
    De lagering vd electrische poelie is meestal kapot~!

    #17736761

    dank, maar moet er bij deze mechanische compressor een interkoeler tussen.
    zie op internet nergens de koeler ?? er is ook weining ruimte voor de koeler.

    #17736762

    origineel gepost door rex
    dank, maar moet er bij deze mechanische compressor een interkoeler tussen.
    zie op internet nergens de koeler ?? er is ook weining ruimte voor de koeler.

    die gebruiken meestal een chargecooler, maar zonder intercooler word de lucht heel erg warm

    #17736763

    Ebay USA
    daar is volgens mij de M62 als Kit geleverd op de Z22SE (of zoals dat apparaat in de US heet de L61 motor)
    Tevens zat deze zelfde SC op de 2 liter LS1 (SC variant van onze Z20NET uit de vectra c)

    http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=eaton+gm&_sacat=0&_dmpt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&_odkw=eaton+general+motors&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

    #17736764

    bedankt mannen.
    zal eens gaan kijken en na denken, misschien dat de interkoeler van een turbo diesel ook wel zal passen ( ruimte )
    bedankt :thumbup
    mark

    #17736765

    ff een vloeistofgekoelde interkoeler “regelen” en daar je aircopomp op aansluiten, succes gegarandeerd ;-)

    #17736766

    Ebay USA
    daar is volgens mij de M62 als Kit geleverd op de Z22SE (of zoals dat apparaat in de US heet de L61 motor)
    Tevens zat deze zelfde SC op de 2 liter LS1 (SC variant van onze Z20NET uit de vectra c)

    klopt helemaal! Ik heb zo’n M62 liggen samen met een vloeistofgekoelt inlaatspruitstuk. Het is haast plug and play. Zijn er hier mensen op het forum die wat ervaring hebben met naderhand inbouw van compressoren?

    #17736767

    Ik heb ook nog een paar vd amerikaanse, nieuw ongebruikt 600 pst

    Zal maandag wel foto posten.

    #17736768

    #17736769

    #17736770

    wat heeft deze voor een vermogens winst en voor welke motor inhoud zijn ze te gebruiken.
    Welke aanpassingen zijn er voor nodig.

    Gr jack

    #17736771

    ze zitten op de 2.2 ecotec in amerika

    max 300 pk

    en is veeel werk!!

    #17736772

    is dus te klein voor een 3.0 v6.

    Gr Jack

    #17736773

    Waar zou je dit willen monteren op de v6 dan? Geloof niet dat er veel plek voor is om dit er nog even tussen te zetten…

    Groet Marvin

    #17736774

    D’r is bij un v6 genoeg ruimte te maken met onderdelen die je niet meer nodig hebt na een compressor upgrade ;-), heel die resonantiedrukvullingtroep ken ervan af….:afro

    #17736775

    Dat wil ik ook zeggen.

    Zit genoeg op. Is ook genoeg plaats.

    Gr Jack

    #17736776

    goed om tezien dat het gesprek door gaat ..
    helaas zal het bij de mijne niet meer door gaan ( zie andere post )
    veel succes

    gr mark

    #17736777

    mooi moment om nu juist alles “goed” aan te pakken ;-)

    #17736778

    ze zitten op de 2.2 ecotec in amerika

    max 300 pk

    en is veeel werk!!

    bij een 2.2 is het juist helemaal niet veel werk op zich. accu moet naar de kofferruimte. gasklephuis, luchtfilterbak, inlaatspruitstuk demonteren. ECU op andere plek vastmaken. Andere (OPC) injectoren er in zetten, laminova spruitstuk monteren, supercharger monteren, extra omlooprol monteren bij dynamo. oude multiriem er af, nieuwe (langere multiriem er op) En dan extra radiator plaatsen + 12V waterpompje en aansluiten op inlaatspruitstuk. ALs laatste nieuwe software er op laten setten en klaar.
    Is allemaal met 2 dagen te doen met goede voorbereiding als je beetje rustig sleutelt. Ik denk dat als je met 2 man bent en dit vaker gedaan hebt dat het binnen 1 dag te doen is.

    #17736779

    Waarom lees ik op de site van eaton dat een m62 geschikt is voor motoren van 2.5 tot 4 liter ??? En hebben jullie het hier over de 2.2 waar deze op gemonteerd zit, waar volgens eaton de m45 beter geschikt voor is???

    Gr Jack

    #17736780

    ja een m45 op een 2 liter werkt helemaal niet

    #17736781

    ff voor de gein iemand al eens zon ding op een omega 3000 gezien?? en wat voor een was dat dan??

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.