Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › E kadett voorpoten op D kadett
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 7 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
11 april 2010 om 20:21 #17219897
hoeveel scheelt dit nou echt?
ik heb al 32325 verhalen gelezen, en nergens is nou echt een fatsoenlijk antwoord, alleen maar gokjes.
mijn D staat op z’n ori fusee’s met 80 verlaging. icm 15 inch.
ik wil naar -110..:angel
11 april 2010 om 20:25 #17655248schijnt dat E kadett poten onder een D, de D nog lager komt te staan,
maar hoe veel lager?
11 april 2010 om 20:25 #17655249Veren napersen geen idee dan ? Ik durf het ook niet te zeggen hoeveel het nou lager is. Omdat te weten te komen kun je het beste denk ik originele poten van een D pakken ( originele veer ) en gemonteerd meten en dan een E kadett poot met originele veer ook monteren en meten
11 april 2010 om 20:26 #17655250origineel gepost door GlennGSI
Veren napersen geen idee dan ? Ik durf het ook niet te zeggen hoeveel het nou lager is. Omdat te weten te komen kun je het beste denk ik originele poten van een D pakken ( originele veer ) en gemonteerd meten en dan een E kadett poot met originele veer ook monteren en metenals je goed leest is dat ook mijn vraag:jerry
11 april 2010 om 20:30 #17655251origineel gepost door mayhem
origineel gepost door GlennGSI
Veren napersen geen idee dan ? Ik durf het ook niet te zeggen hoeveel het nou lager is. Omdat te weten te komen kun je het beste denk ik originele poten van een D pakken ( originele veer ) en gemonteerd meten en dan een E kadett poot met originele veer ook monteren en metenals je goed leest is dat ook mijn vraag:jerry
Dat weet ik :P maar ben bang dat niemand daar correct antwoord op kan geven :P alle 32325 verhalen komen dan denk ik naar voren :jerry
Zelf meten is denk ik het beste. Ff een paar E kadett pootjes van de sloop trekken en ff monteren :P.
En anders de D kadett veren napersen. moet wel lukken toch -80 naar -110 persen ?
11 april 2010 om 20:47 #17655252veren napersen/ verwarmen gaat toch ten kosten van hoe comfortabel de auto rijdt?
ik zou dan idd voor E kadett / nexia veerpoten kiezen!
11 april 2010 om 20:56 #17655253origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
veren napersen/ verwarmen gaat toch ten kosten van hoe comfortabel de auto rijdt?ik zou dan idd voor E kadett / nexia veerpoten kiezen!
Comfort.. wat is dat ? :jerry als je naar -110 gaat ( of -80 rijd ) dan is het sowieso al stug dus tjah
11 april 2010 om 21:02 #17655254heb mijn cabrio ooit zo laag gehad, dat was niet meer leuk… zelfs 15 inch liep voor aan in al aangepaste kasten.. (voor) als ik over een verkeers drempel ging moest ik me goed vasthouden aan het stuur, zo erg.
dus ik zou het op z,n minst wel proberen :)
je schijnt ook speciale rubbers te kunnen halen waar de veer in licht en dit zou dan zorgen voor een extra 10 mm verlaging
12 april 2010 om 07:09 #17655255origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
heb mijn cabrio ooit zo laag gehad, dat was niet meer leuk… zelfs 15 inch liep voor aan in al aangepaste kasten.. (voor) als ik over een verkeers drempel ging moest ik me goed vasthouden aan het stuur, zo erg.dus ik zou het op z,n minst wel proberen :)
je schijnt ook speciale rubbers te kunnen halen waar de veer in licht en dit zou dan zorgen voor een extra 10 mm verlaging
Wat nou niet leuk??
Hoe lager hoe leuker!!
12 april 2010 om 07:44 #17655256was leuk zolang de weg egaal was :D
12 april 2010 om 13:35 #17655257ik heb gekker gereden or… mijn vorige corsa had 3,5cm bodemspeling.. had de strepen op de bodem staan van t schrapen.:D
op een D valt 80-80 mee hoor.
16 april 2010 om 15:30 #17655258met E veerpoten zakt de D 3cm (via Kadett-forum.de) Ik weet niet waar het staat maar heb het er meerdere keren gelezen.
16 april 2010 om 15:57 #17655259origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
heb mijn cabrio ooit zo laag gehad, dat was niet meer leuk… zelfs 15 inch liep voor aan in al aangepaste kasten.. (voor) als ik over een verkeers drempel ging moest ik me goed vasthouden aan het stuur, zo erg.dus ik zou het op z,n minst wel proberen :)
je schijnt ook speciale rubbers te kunnen halen waar de veer in licht en dit zou dan zorgen voor een extra 10 mm verlaging
dat laatste gaat erbij mij niet in:o
dat je met extra rubbers lager gaat komen:o
hoger kan ik me wel voorstellen;)denk dat “stellema” je wel t juiste andwoord kan geven
zelf weet ik het ook niet precieswas ook iets met verschil in hoogte tussen links en rechts dacht ik
dat heeft hij me ooit wel eens uitgelegd maar t preciese ben ik vergeten:hmmz16 april 2010 om 16:36 #17655260dat klopt, er zit een paar mm verschil in.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.