E kadett opleuken???

Forumindex Forums Modellen Kadett E kadett opleuken???

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

Na 15 jaar manta te gereden heb ik nu een E kadett van 86 in de kleur olijf groen
    met een dikke 1.2 erin :jerry
    nu wil ik de buitenkant wat leuker maken ,andere bumpers ,klep spoiler,grill met verstralers
    maar wat voor keus heb je bvb aan bumpers voor een kadett en hoe makelijk is hier aan te komen???
    en de grill met verstralers is deze nog makelijk te verkrijgen
    zit ook te denken aan ronde koplampen ,maar hoe zit het dan met de knipperlichten ??

gsi bumpertje er op :)

die morette koplampen zijn niet makelijk te vinden, denk ik.

Autostyle heeft nog wel wat keus aan ‘opleuk’ onderdelen voor de E Kadett. Bumpers, verlichting, spoilers, side skirts etc. etc….

@BlackSapphire wrote:

gsi bumpertje er op :)

die morette koplampen zijn niet makelijk te vinden, denk ik.

Mijn idee !! Zie je ze al kijken van “een gsi in die kleur :shock: ” :D :D

Morette e.d. staat vaker op de engelse Ebay. Kosten doorgaans het dubbele van zwarte koplampen. Deze laatste zijn zeker zo mooi op een olijfgroene. Misschien dan nog irmscher lampen achter ???

ga morgen eens effe shoppen op de sloop ,eens kijken of we daar nog wat leuks vinden kunnen
    staan hier genoeg kadetts op de sloop zal vast wel wat leuks bij zitten

ja wat zoek je allemaal?
    ik heb hier nog wel een gsi achterklep staan met een dakspoiler met derderemlicht mischien is het wat voor je?

Tweeling een idee???? :D

piele vanachter kan ie toch lager he ;-)

@Vinci wrote:

Autostyle heeft nog wel wat keus aan ‘opleuk’ onderdelen voor de E Kadett. Bumpers, verlichting, spoilers, side skirts etc. etc….

Met alle respect geen Autostyle spullen haha king: king:

hahaha ja kwam je gisteren nog tegen piele
    blijft mooi ding ,maar mij iets te laag

wil geen autostyle spul erop hebben ,maar gewoon opel :jerry
    paar leuke spoilers ,andere bumpers
    gsi kap
    grill met verstralers
    paar leuke wielen
    mischien ronde koplampen

mooie gsi motorkap doet vaak ook al heel wat aan de looks :D je zit dan alleen met de kleur :hmmz

ik dacht dat die ronde koplampen(morette) nog nieuw te krijgen zijn. maar daarnaast kan je gewoon het knipperlicht zetten

morette:

maar je hebt ook irmscher koplampen die zijn wat groter daar past geen knipperlicht meer naast en dan krijg je dit:

maar gewoon verlagen en dikke wielen net als die van piele dan is ie al erg DIK!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.