DVD90+CID Gezocht!

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum DVD90+CID Gezocht!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Hallo,

Mijn “gewone”radio heeft de geest gegeven.
    Nu wilde ik origineel navigatie inbouwen, maar waar kan ik dat 2e hands vinden?
    Ben op zoek naar een DVD90 met kleurenscherm.

Iemand toevalig 1 in de aanbieding?

Groetjes
    Marcel

marktplaats
    speurders
    Ebay(grotere kans)

kijk hier even Marcel
    Deze heeft hem voor 350 euro staan ( zonder CID, maar die valt makkelijk via ebay te regelen )
    http://gtssignum.forumup.org/viewtopic.php?t=1618&mforum=gtssignum

Hey Marcel jou vec is toch uit 2004 0f 2005? had je er al een cd70 in zitten? Want anders loop je tegen het volgende aan;

Naast de cid en de nav unit heb je ook nog een stuurwiel nodig met wieltjes in plaats van knoppen. Zijn wel geleverd in 4 spaaks uitvoering maar moeilijk te krijgen. Als je dan moet switchen naar drie spaaks heb je dus ook een andere cim module nodig en een andere airbag. Voorts heb je ook nog een ander airco control unit nodig daar de bediening allemaal net ff anders gaat. Ik heb dit geintje uitgeplozen samen met de hulp van Simon, forum lid simaan, hij heeft er aardig ervaring mee en verstand van zover ik dat althans kan inschatten.

Via ebay kom je dan toch al gauw aan de 1250 euri’s en dan moet ie er nog in.
    Zou dus mooi zijn als je al een cd 70 hebt met een stuurwiel met wieltjes, dan en je voor 500 klaar en is het klik klak en gaan…

Safe driving Jurgen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.