duur?

  • Dit onderwerp bevat 0 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door .
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17269171

    Hallo ikHeb een vraag
    Ik heb vande week bij een plaatselijke garage geïnformeerd naar het vervangen van de bougies en de kleppendeksel pakking van een 25 v6 nu vragen ze daar 350 euro voor alles bij elkaar wat vinden jullie daarvan

    Mvgr

    #18261750

    Oef….dat vind ik nog wel een stevige prijs….
    Bougies doen bij fsrs.nl nog geen tientje per stuk…(org. GM) dus betaald de dealer/garage er nog minder voor. Kleppen deksel pakking twee tientjes per kant, misschien iets meer. Rest is arbeidsloon……

    Bij de vod ben je nog meer kwijt vrees ik. :(

    Ken de Opel v6 niet zo heel goed wat betreft bereikbaarheid van de kleppendeksels….maar kan me niet voorstellen dat ze daar een halve dag werk mee hebben.

    #18261751

    Ik weet niet waar je vandaan komt, stuur anders CarloAstra, of WimV6 van dit forum een prive bericht. Die kunnen het voor vast goedkoper :thumb

    350 euro is wel erg duur…

    #18261752

    :wtf

    Is een klus van een uur, ander half uur max. Beetje duur uurloon dus. Is het een schatting? :hmmz

    Kan je het zelf?

    Greetz Emiel

    #18261753

    Met beide kleppendekselpakkingen vervangen ben je wel even bezig bij de x25xe… gok een uur of 2 incl bougies.

    #18261754

    Bij Grofweg 100 euro materiaal komt dat op het lucratieve bedrag van 125 euro per uur……
    mag de monteur van dienst wel gouden dopset en sleutels hebben. :shock:

    #18261755

    FamilieVectra: X25XE is effe een ander verhaal.
    Daar moet het inlaat los.
    Takel beugels / inlaat steunen. Los.
    Effe meer sleutelwerk als een 4pittertje
    Je komt er lastig bij allemaal.

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    #18261756

    Was ook als reactie op koenelsenaar’s schatting van twee uur bedoeld. In mijn eerdere reactie had ik al aangegeven niet zo bekend te zijn met de v6.
    Mijn laatste 6 cilinder die ik had was een Volvo 960…..kon je bijna naast het blok gaan zitten bij wijze van spreken.

    Maar wat is dan een reële schatting wat betreft de tijd nodig voor deze werkzaamheden ?
    Ben ik dan wel benieuwd naar.

    #18261757

    Met een Vectra B 2.0 uit 1998 is dat een stuk makkelijker ?
    Wat zou dat bij een garage mogen kosten ?

    Stefan

    #18261758

    Als dit als dat ..ik had ..alleen al voor de buogies moet het inlaat spruit er al af daar bij komt is het een omega of vectra zit ook nog verschil in vind de prijs voor een garage meevallen .
    Allicht zal zelf doen of bij de hobbij boer het goed koper zijn
    Maar die heeft dan ook geen btw probleem e.d

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.