Dutch Blitz Society OPEL only meeting 19 Jun 2011 Teuge(APD)

Forumindex Forums Overige Meetings Dutch Blitz Society OPEL only meeting 19 Jun 2011 Teuge(APD)

9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur

jaja ik ben ook weer terug vanuit teuge en ondanks het slechte weer toch reuze naar me zin gehad.
    weer hoop bekenden gezien en gesproken en toch nog mooie opels gezien vandaag.
    de organisatie had het super goed voor elkaar en dat voor hun eerste keer. :thumb :thumb :thumb

ben ook terug, en was idd een leuke meeting.
    regen liet zich tot 12 uur stevig zien, maar daarna hadden we geen drup meer, tot aan de prijsuitreiking. ;)
    jammer dat daardoor de opkomst minder was, maar was wel gezellig.
    en bedankt voor mijn beker in street max.

heb ook nog foto’s geschoten, en die staan hier allemaal:

Link:
    http://s289.photobucket.com/albums/ll207/FnF_Racer/Meetings/Dutch%20Blitz%20Society%2019-06-2011/” onclick=”window.open(this.href);return false;

een paar voorproefjes:

Was zeker jmr in de ochtend van het weer maar dat is later zeker goedgekomen.. En super gezellig natuurlijk :jerry

Voor de aanwezigen allemaal bedankt namens het bestuur :thumb

Nog meer mensen foto’s geschoten :kewlpics

Hier een link naar mijn serie foto’s van onze eerste meting die helaas een beetje in het water liep maar later op de dag werd het toch nog weer droog.

http://dutchblitzsocie.forum2go.nl/foto-s-dbs-meeting-teuge-19juni-2011-t704.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Veel kijk plezier :D :D :D

JackM83:

Mooi allemaal hoor!

Zijn er plannen voor een nieuwe meeting hier in de buurt?

Wij organiseren dit zelf geen meeting i.v.m. bestuurwisseling maar gaan proberen om volgend jaar weer een eigen meeting te gaan organiseren maar daar moeten we met het nieuwe bestuur nog verder over praten.
    Maar in Hengelo(overijssel) is aankomende zondag bij de ikea/mac wel een kleine meeting.

Groeten Andre

gauw in overleg met het nieuwe bestuur want dit treffen moet er weer komen. :thumb

9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.