Originally posted by Ronaldo
ikheb destijds twee gemonteerd….één omloopvalve en één instelbare dv ( lhm gerelateerd uiteraard …..)in de wijkes de instelbare en op de snelweg voor wat extra pit de omloop..:)…uiteraard electronisch geregeld. :D ik ken er maar twee in nederland ie het zo hebben gefixt.:cool: ( op een 8v dan hé …….:jerry )
ja wij 2 :vertag
alleen ik deed het gewoon met vacuum..
lang leve blower techniek king:
eh …..dan zijn we met z’n drietjes ermee :) ( ennuh …”ik ga me daar me vacuüm een beetje afsluiten”..:jerry ). ..dat gaat ‘m nie worden nie :)
Mijn dumpvalve blijft open staan, motor loopt stationair opzich redelijk tot goed..
Veer is heel, groene veer 6-8 PSI (0,6 Bar ongeveer) zou voldoene moeten zijn.
Op mijn turbodrukmeter stationair 0,5 bar onderdruk, zodra ik gas geef loopt hij minder goed (heb nog geen volgas gegeven).
Mijn dumpvalve blijft open staan, motor loopt stationair opzich redelijk tot goed..
Veer is heel, groene veer 6-8 PSI (0,6 Bar ongeveer) zou voldoene moeten zijn.
Op mijn turbodrukmeter stationair 0,5 bar onderdruk, zodra ik gas geef loopt hij minder goed (heb nog geen volgas gegeven).
Goedemiddag!
Mijn dumpvalve blijft ook sissen en dus open staan.
Nou wil ik graag een nieuwe kopen/bestellen
Welke en waar moet ik hem bestellen?
Rij nu met een bailey dv26.
Heeft iemand een goed adres voor me?
Alvast bedankt!