Dubbele uitlaat al tekoop ?

Forumindex Forums Modellen Astra Dubbele uitlaat al tekoop ?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

Hallo Astra rijders,

Gister op zoek geweest naar een mooie achterdemper bij een automaterialen zaak.

Zoek dus een dubbele uitlaat die zowel rechts als links gemonteerd zit.

Echter vertelde de verkoper dat deze er nog niet zijn voor dit model.? :wtf

Type H station 1.8 16v uit Dec 2009..

Die moeten toch te krijgen zijn.? Model zelf bestaat tenslotte al langer dan vandaag.

kijk even op ebay staan er genoeg…..

mvg Paul

kijk effe hier bij friedrich motorsport kan je ook zelf je eind demper bepalen
    http://cgi.ebay.de/Friedrich-Duplex-Edelstahl-ESD-Opel-Astra-H-Caravan-/290514319794?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item43a400b9b2

gr ferry
    ps heb zelf gr A van edelstaal eronder liggen van hun en past super en ook rechtstreeks via hun besteld

Bedankt voor de tips… :thumbup Zoiets moet het gaan worden dan…

Moet je de achterbumper dan ook nog dremelen oid of past het er zo onder.?

als het goed is hoef je helemaal niks te doen alleen eronder hangen meer niet
    gr ferry

wat dacht je van een ophangpunt erbij maken rechts dan? Of is dit voobereid?

groeten Twan

das idd een goeie….Goed dat je het zegt..Geen idee of dit al voorbereid is..
    Zal er eens onder duiken..

ik heb onder mijn astra g 1 van supersport, ook een duplex. en je kan kiezen uit talloze eindstukken. Heb ik besteld bij carfantasy.nl

bij friedrich krijg je alles erbij als het goed is had hiervoor een remus aan alle 2 de kanten en daar zat ook een ophangbeugel bij dusssssssssss mailen naar duitsland zou ik zeggen heb ik ook gedaan
    en als je eenmaal betaald heb is hij binnen een week binnen en word bezorgd met DPD koerier

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.