Dubbele beenbreuk burgemeester Heidema ( Deventer ) bij curi

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Dubbele beenbreuk burgemeester Heidema ( Deventer ) bij curi

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

DEVENTER – 20-07-2010 – Burgemeester Andries Heidema van Deventer is gistermiddag gewond geraakt bij een motorongeluk. Hij is met een dubbele beenbreuk opgenomen in het ziekenhuis en is inmiddels geopereerd.

Heidema ging onderuit op de Averlose Houtweg in Diepenveen, nabij zijn woning. De burgemeester heeft aangifte gedaan van het ongeluk bij de politie omdat hij geen motorrijbewijs heeft en bovendien geen helm droeg. Heidema erkent dat hij fout was: “Ik ben dom geweest en had dit natuurlijk niet moeten doen. Ik heb er spijt van en neem uiteraard de volle verantwoordelijkheid van mijn handelen.” De politie heeft proces verbaal opgemaakt.

Gistermiddag zou er een koper komen voor de motor van Heidema’s zoon. De burgemeester wilde daarom de motor nog even warm laten lopen en reed een stukje over een doodlopende weg nabij zijn huis. Toen Heidema gas gaf, schoot de motor weg en kwam hij ten val.

Hij geeft zich zelf aan.. tjah als burgemeester moet je wel het goede voorbeeld geven hea :jerry

Respect!!! Beter dan een raadslid dat in een kroeg gaat staan roken, en zegt dat het toen niet te controleren valt…. regeltjes verzinnen en dan zelf er niet aan houden:cry:cry:cry. Hypocriete zakken hooi….

Sorry, moest ik even kwijt.

hahahahah geweldig, wat een domme zak zeg haha

en ook nog even de motor warm rijden voor de verkoop.. zal ook geen zuivere koffie geweest zijn :’)

origineel gepost door GlennGSI
    en ook nog even de motor warm rijden voor de verkoop.. zal ook geen zuivere koffie geweest zijn :’)

zal wel geen zuivere koffie zijn:P

OT: Wel netjes dat ie het heeft toegegeven

ach burgemeester………….foei meneer niet weer doen.

Boeten??? nee dat doen ze dan niet hoor.

Staat alleen leuk in de krant, verder niet.

origineel gepost door Fearless
    ach burgemeester………….foei meneer niet weer doen.

Boeten??? nee dat doen ze dan niet hoor.

Staat alleen leuk in de krant, verder niet.

idd, lijkt me ook sterk dat ie daadwerkelijk iets krijgt.. als een normaal iemand/geen burgemeester iemand dit doet krijgt je gelijk een artikel 5 om je oren als ze niet verder gaan.

Hij zal er inderdaad wel met een waarschuwing vanaf komen…. zoals gewoonlijk met die bobo’s

zou diegene de motor nog gekocht hebben?:jerry

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.