dtm dubbele uitlaat

Forumindex Forums Modellen Kadett dtm dubbele uitlaat

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door .
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

hoi

ik ben een dtm dubbele uitlaat aan het plaatsen, nu stuit ik op het probleem dat bij de uitlaat ophangpunt aan de bijrijders kant de benzine pomp in de weg zit.. heeft iemand hier ervaring mee? :hmmz

a/b/c/d/e kadett?
    duplex of enkele pijp?

originele of aangepaste pijp?

Denk E kadett:D ik heb dat ook weleens gehad, dan moet je je brandstofpomp iets opschuiven/verplaatsen, staat ergens in me topic= NL-tuning topic ,halverwege dacht ik, staat er presies beschreven:D

Veel succes,

Groeten nick

inderdaad wat nick zegt gewoon je BSP opschuiven

o ja stom he.. E kadett cabrio.

dus ik kan dat gewoon opschuiven.. super bedankt jongens:agent:agent:thumbup, hier heb ik wat aan

[rquote=1833930&tid=139801&author=nl-tuning]Denk E kadett:D ik heb dat ook weleens gehad, dan moet je je brandstofpomp iets opschuiven/verplaatsen, staat ergens in me topic= NL-tuning topic ,halverwege dacht ik, staat er presies beschreven:D

Veel succes,

Groeten nick[/rquote]

Staat op pagina 1 hoor was dat ik van de week even stukje opnieuw zat te lezen haha hierbij ook een paar foto’s.

Bij mij zit die er alleen niet meer onder omdat er nu weer elkele groepe a onder zit.

Groeten bas

@sebbegsi goed gedaan joggie:agent

:wors dank u !!!

het is even passen, maar dat komt best goed.

Groeten nick

heb je er een filmpje van? ben wel benieuwd naar het geluid

heb je de middedemper nog?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.