Dringend opzoek naar TankVlotter Kadett E

Forumindex Forums Modellen Kadett Dringend opzoek naar TankVlotter Kadett E

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

Beste mensen,

Ik heb sinds een aantal dagen last van een lekkende tank.. In eerste instantie dachten we dat dit aan de leidinkjes lagen die eraan vast zitten, deze vervangen, maar zonder echt resultaat. Probleem bleef.

Nader onderzoek verricht, en bleek dat 1 van de vaste koperen leidinkjes aan de tankvlotter (tankdop aan de onderkant van de auto met daarop de 2 leidinkjes voor benzine toevoer + stekker voor benzine meter) geheel los zat.. Deze kon er zo uit getrokken worden. Normaal gesproken hoort deze netjes vast te zitten.

Nu ben ik dus opzoek naar zo’n nieuwe TankVlotter. Heeft iemand deze toevallig liggen, en kan ik deze morgen dan ophalen? (Al weet ik nog niet hoe)

Tank Vlotter is voor een Opel Kadett E NB S6 uit 1989.

Groeten,
    Kevin

Neem eens een kijkje op deze site.. bijna onderaan staat wat je zoekt. ;)

http://www.klassiekeopelonderdelen.nl/nl/shop/kadett_e/sub,3/gid,74″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Krijg ik volgende week binnen. Kost € 55,-. Ik hoor het wel als je belangstelling hebt. ;)

Die van de site is niet de goede… Wel gemailt, en blijkt dat ie hem wel uit belgie kan halen. Dus dit gedaan.. Kost me 100eurotjes… Helaas.. maar wel gelijk een nieuwe! Dus ik heb hem gevonden!

Groeten,
    Kevin

Kost bij mij € 55,-, nieuw origineel Opel.

Je was helaas net te laat.. Ik had al betaald :/ Balen…

zijn de van een e kadett ook bruikbaar in een d kadett tank? of kloppen je waardes dan voor geen meter?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.