dringend gezocht remgeleiderbussen astra g opc

Forumindex Forums Modellen Astra dringend gezocht remgeleiderbussen astra g opc

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Auteur

hey mensen vriend van me heeft een probleempje :)
    hij heeft een van de remgeleiderbussen waar de remklauw over heen schuift van zijn astra g opc 1
    overgedraaid met een bolloneuse
    weet er iemand waar we deze geleiders nieuw kunnen krijgen want hij heeft hem elke dag nodig voor zijn werk en nu kan hij dus niet rijden
    alvast bedankt

de dealer :thumbup

Ja, de dealer is de enige die dat soort onderdelen nieuw heeft.

damn was dus inderdaad ook wat wij dachten
    daar kosten ze 18 euro het stuk dusja x4 komt het al redelijk kostelijk uit e :)
    maarja zit niks anders op dan e :)

Van de sloop halen kan natuurlijk ook, maar da’s ook al gauw een tijdrovende/kostbare zaak…. Je moet ze daar maar net vinden heh…

Maar dan zijn ze ook niet nieuw meer en dat wilde hij wel (staat in het eerste bericht)

ja we hebben ze er nu allemaal uitliggen maar zitten kleine putjes in vermoedelijke van fijn stof ofzo dus daarom liever nieuwe

Ah ok sorry.. Ik heb nog een setje nieuwe liggen van ATE klauwen van 288mm turbo remmen, weet niet of die identiek zijn?

ja dat weet ik ook nie of deze hetzelfde zijn kvermoed van wel maar het is me even te ver rijden om ze even te komen vergelijken :)

Wil ze wel opmeten voor je. Alleen het schroefdraad is lastig te meten, zit geloof ik net boven M6, maar is ook geen M8… Uiteraard om te voorkomen dat mensen er ongeschikt materiaal voor pakken….

ja het is daar net tussen
    maar ik heb zelfs de gm bestelnummer ervan 90297771
    miss dat jij em ook ergens hebt opstaan :)

Nee, die van mij komen direct bij ATE vandaan, de fabrikant van de originele remmen van Opel…

ja ze zijn inderdaad origineel van ATE ja zouden ze dan toch hetzelfde zijn volgens mij is er maar 1 maat in
    want volgens epc passen deze ook op de zafira a en op alle motortype’s

ik heb zelfs een afbeelding op de site van ATE ervan gevonden met de bestelnummer van hun erop :)

Ja dat zijn ze zo op het zicht precies ja!

ja er bestaan geen ander denk ik zo omdat ze overal dezelfde maten hebben :)

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.