Drempelvrees z’n Vectra (Update 06-11-11)

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Drempelvrees z’n Vectra (Update 06-11-11)

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 144)
  • Auteur

origineel gepost door drempelvrees
    En deze heb je dus via ebay, maar die velgen staan toch alleen te koop bij nu kopen, dus kun je geen bod doen of heb ik dat verkeerd gezien????

Grt René

speciaal voor jouking:

http://cgi.ebay.de/19-zoll-Felgen-Opel-Astra-Vectra-Alfa-159-Saab-9-3-/180582720756?pt=Auto_Felgen&hash=item2a0b91a4f4

;)

En bij hem heb ik ze ook gekocht, verzenden was supersnel en 85 euro. je hebt ze ook met een zwart hart:thumbup

origineel gepost door Droeftoeter
    Ok als je al een voorkeur hebt dan zou ik zeker voor die velgen gaan…… Mocht je je bedenken dan kan je me U2U sturen je kan de OPC’s voor 400 euro overnemen. Alleen de velgen dan natuurlijk zijn net 2 mnd oud, zoals je ziet hoef ik er geen winst op te maken eerder verlies;)

Je hebt u2u.

Greetz, Bono
    :afro

Vandaag maar even foto’s genomen nu hij nog blinkt met dit kl….weer, hier het resultaat na een dag poetsen:

Als het heeft geregent dan moeten de druppels maar zo op de auto liggen

Een kofferbakmat mag niet ontbreken, echt ideaal

Interieur

Nu nog een keertje foto’s maken als de zon schijnt, dan komt de kleur pas tot zn recht

Grt René

ziet er goed uit maaruh die kofferbak mat? ik vind het niks heb `m bij mijn vorige vec weggegeven.

Jan

Wij moeten nog iedere dag een kinderwagen erin zetten, zo houd ik in ieder geval nog een schone kofferbak over

Grt René

Die Aygo met die velgen :wub ben op en top Opel liefhebber maar ik vind dat zulke vette wagentjes!

Veel plezier met je nieuwe Vectra.

Het is dat we toen gezinsuitbreiding kregen, anders hadden we die Aygo nog zeker wel gereden.
    Oké de kofferbakruimte is erg krap, maar het verbruik maakte dat weer helemaal goed.

Was een leuk wagentje zo met 3 cm verlaging en die 16″ en dan nog het geluid compleet aangepast

Het is dat we toen gezinsuitbreiding kregen, anders hadden we die Aygo nog zeker wel gereden.
    Oké de kofferbakruimte is erg krap, maar het verbruik maakte dat weer helemaal goed.

Was een leuk wagentje zo met 3 cm verlaging en die 16″ en dan nog het geluid compleet aangepast

Klein ding maar best groot in zen geluid he JL audio:thumbup

origineel gepost door nova….

Klein ding maar best groot in zen geluid he JL audio:thumbup

In een Aygo 123,1 db teweegbrengen is toch niet zo verkeerd lijkt me

Net op internet een gruwelijk mooi setje velgen gezien van Schmidt, kon ze helemaal niet.

Schmidt Gotham

Felgengröße Einpresstiefe Bestellnummer Außenring
    9Jx19H2 23- 47mm 9019G+23

Oftewel past dit onder een vectra???

Net op internet een gruwelijk mooi setje velgen gezien van Schmidt, kon ze helemaal niet.

Schmidt Gotham

Mooie velg:wub, ET waardes zijn wel vermeld. Maar geen steek, moet wel in 5×110 leverbaar zijn ;)

Godnondeklote zeg, wat heb je toch een hoop mooie auto’s. Hier een foto van onze zuiderburen waar iemand toch wel een hele mooie station heeft met 20″. Begin toch steeds meer naar 20″ te neigen, maar zou het comfort dan compleet weg zijn???

Misschien kennen jullie hem wel van meetings:

Volgens mij zijn dat Corniche velgen:thumbup

Schmidt Gotham

ik vind het persoonlijk mooier om de wielbouten te zien.
    ik ben niet zo’n fan van naafkappen.

dan vind ik die 20″ van die belg mooier.

origineel gepost door ahrend
    Volgens mij zijn dat Corniche velgen:thumbup

Nee, zijn Privat Netz in 8,5×20″

Schmidt Gotham

Anders kijk je in Essen op de motorshow begint eind van de maand,misschien kan je daar een mooie prijs maken;)

ze staan er

Schmidt Revolution Volker Schmidt GmbH
    Halle Stand Land PLZ
    5.0 130 DE 23795

Ja is goed John, neem jij dan ff een koffer met geld voor me mee:jerry:jerry:jerry:jerry, de mijne is namelijk leeg

:angel:angel
    Nee helaas moet je teleurstellen mijne pot is ook bijna leeg:jerry:jerry:jerry:jerry

Gaan we samen bedelen voor de ingang, als iedereen dan een euro geeft moet het goedkomen:hmmz:hmmz

Heey Renetje, toch weer een veccy gekocht !
    Mooie bak man !

Ha Paashaas, ja inderdaad kwam toevallig zo uit hahaha.

Jij bent er ook op vooruit gegaan als ik het zo zie!!!

Grt René

Gisteren met mn nieuwe mobieltje een foto gemaakt van de vectra, maakt mooiere foto’s en meer opties als onze digitale camera

Das een mooie voor je avatar :jerry

mooie vec !!! Die kofferbakmat is echt makkelijk ( ook met een hond ! )
    Alleen die vloermatjes….. daar moeten echt nieuwe in ( bij de dealer 18 euro voor een set van 4 ‘ fine-rib’ )

:thumbup

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 144)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.