drag fail

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer drag fail

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

zo te horen weet het hij verschil tussen het rempedaal en het gaspedaal nog niet echt zo goed ;)

[youtube:1aip5spk]http://www.youtube.com/watch?v=WVHh7sBOBrw[/youtube:1aip5spk]

had em al gezien van de week, maar dan ben je toch kk stom… de ene moet er gewoon niet zo achter gaan staan, en de ander… tja.. daar maak ik gewoon geen woorden vuil aan :jerry

Machtig zonde van die polo iig!

Als ik zo op de weg meemaak is dit een beetje de standaard voertuig kennis / beheersing van veel VAG rijders..

Wel een Flink stomme actie…

Die zalwel buikpijn hebben van die honda :jerry

Sorry hoor die Honda had daar niks te zoeken. de eigenaar van de polo zal het wel vaker gedaan hebben maar dan zonder Honda op de startstrip :jerry

Zucht.. lullig maar ondanks dat die Honda daar misschien niet handig staat had je allang moeten zien dat hij daar was. Gewoon de pedalen door elkaar gehaald volgens mij :’)

Te grote Schoenen aan, trap je bij zo’n lief klein VWtje al gauw 3 pedalen te gelijk in.. (doe maar eens werkschoenen in een Corsa-A als je die werkschoenen niet gewend ben)

Willem

Ik doe ook aan dragracen en rij ook met werkschoenen in een corsa A met originele pedalen.
    Dat gaat prima, als je het gewend bent.

Bij de organisatie waar ik rij, mag je 1 burnout maken in een vooruitgaande beweging.
    Dan ontstaan er niet van deze situaties.

Hij is goed :thumb :D

Hier ook geen problemen met corsa en werkschoenen :jerry

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.