Draad asbak -> interieurverlichting trekken Astra H

Forumindex Forums Modellen Astra Draad asbak -> interieurverlichting trekken Astra H

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Geachte forumgebruikers,

Ik heb een automatisch dimmende binnenspiegel gekocht en ik gecontroleerd of mijn plus onder mijn asbak geschakeld is, wat het geval is. Ik heb draad in huis gehaald (Rood voor de plus, bruin voor de aarding – 1,5mm) en ik wil nu de draad onder men asbak splitsen en naar mijn interieurverlichting krijgen, ik dacht als eerst onder het handschoennenkastje te gaan… maar hoe krijg ik dan de deurstijl enzo los, om nog maar te zwijgen hoe ik alles onder die dakbekleding ga kunnen begeleiden tot aan de interieurverlichting…
    Kan iemand mij zeggen hoe ik alles het best los kan maken of een betere manier om daar te geraken.
    Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Jeffrey

hoi Jeffrey ik heb zelf ook die automatisch dimmende spiegel geplaatst
    ik heb aan de bijrijders kant de deur rubber los getrokken en vervolgens met een stugge koperdraad 220 draad wat je thuis in de muur hebt zitten zeg maar…..de draad tussen caroserie en hemel geduwt naar de binnen verlichting wel effe de binnen verlichting los halen is effe pielen maar het gaat…als je de stuge draad eenmaal door getrokken hebt hang je je draad die je wilt gaan gebruiken aan de stuge draad en trek je deze op z’n plaats… dan werk je de rest van je draad achter je deur rubber en leid je de draad achter je hand schoenkastje door naar je midden console ik heb zelf het handschoen kastje even los gemaakt kun je de draden iets beter wegwerken …..bij de binnen verlichting breng je de draad naar de spiegel toe. dat gaat net met je vingers en dan sluit je de+ en – aan (zwart en bruin op je binnen spiegel )let wel op dat je spiegel kapjes niet passen om dat je raam bevestiging lager zit dit heb ik zelf opgelost door bij carglass van een aude vooruit de binnenspiegelbevestiging te halen en boven de orginele te lijmen met caroserie kit (premtech of een andermerk maakt niet zo veel uit als ie maar vast zit…

hopelijk heb je er iets aan suc6
    ik heb helaas geen foto’s van gemaakt

mvg Paul

Bedankt voor de goeie raad!
    Natuurlijk heb ik hier iets aan! :D
    Alle goeie informatie is welkom…

Nog een vraagje, hoe heb jij de draad van aan je interieur verlichting naar de spiegel gekregen?
    Kan je de bekleding een beetje wegtrekken of moet je n gaatje maken ofzo?

Alvast heel erg bedankt, Paul!

Jeffrey

bekleding een beetje open trekken met je vingers en dan de draad door duwen……suc6

mvg Paul

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.