donkere zijknipperlichten Vectra C

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum donkere zijknipperlichten Vectra C

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

Weet er iemand of er ook donkere (smoke)zijknipperlichten bestaan voor een Vectra C,ik bedoel dan niet van die zelfgespoten kneut :thumbdown

Ik ken er wel een met van die rare blauwe….:D

maar die smoke zijn er wel degelijk… kan ze alleen zo ff snel niet vinden…. ebay geloof ik ergens..

geef me je email adres maar even dan heb ik foto’s voor je daar waar ik mijn blauwe zijknipperlichten besteld heb.
    Dan geef ik je ook wel het e-mail adres van deze meneer.

Dit is iemand uit Duitsland die deze verkoopt, ik heb foto’s waarin hij alle mogelijke kleuren laat zien van de vectra C zijknipperlichten.

Kosten waren iets van 30 euro per paar.

Groeten,

Evert.

origineel gepost door evertfisherman
    geef me je email adres maar even dan heb ik foto’s voor je daar waar ik mijn blauwe zijknipperlichten besteld heb.
    Dan geef ik je ook wel het e-mail adres van deze meneer.

Dit is iemand uit Duitsland die deze verkoopt, ik heb foto’s waarin hij alle mogelijke kleuren laat zien van de vectra C zijknipperlichten.

Kosten waren iets van 30 euro per paar.

Groeten,

Evert.

je hebt U2U

He ,Evert zit je nog in de winterslaap??:P

origineel gepost door Edvries
    Ik ken er wel een met van die rare blauwe….:D

maar die smoke zijn er wel degelijk… kan ze alleen zo ff snel niet vinden…. ebay geloof ik ergens..

Wat moet ik dan intypen ?? :hmmz

seitenblinker schwarz vectra C ;)

heb ook even gezocht en ze staan ook op mijn verlanglijstje inmiddels :P

Ik heb ook wel interesse in zo’n setje. Waar kan je deze bestellen?

Ik zag op E bay deze zwarte OPC set set staan, maar op de foto lijken ze gespoten:

http://cgi.ebay.de/Schwarze-Seitenblinker-Opel-Vectra-C-GTS-OPC-/390209385822?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item5ada4ab55e

klopt dat zijn van die zelfgespoten kneutdingen :thumbdown,die bedoel ik dus niet

Nee die zijn er gewoon niet en die op ebay moet je ze echt niet kopen want die zijn ook zelf gespoten dus betaal je veel te veel voor! Ik heb ze ook zelf zwart gespoten en ze laten gewoon nog redelijk goed licht voor! Alleen effe een setje dubbel kopen voor de keuring! 10 euro heb je er 2 origineel! Alleen niet via opel maar via een brezan of autoparts e.d. merk: Olsa net zoals die er standaar in zitten! En dat zelf spuiten kun je t zelf bepalen he?? Als je 1 laag gedaan hebt of 2 of 3 of 4 hoe zwarter je wilt! ik heb ze zo gedaan dat ze net zwart zijn zo geven ze nog wel licht door! Vindt het wel heel wat netter staan als witte erin!:cool: En ze geven nog gewoon goed knipper licht!

origineel gepost door Erwin
    Ik heb ook wel interesse in zo’n setje. Waar kan je deze bestellen?

Ik zag op E bay deze zwarte OPC set set staan, maar op de foto lijken ze gespoten:

http://cgi.ebay.de/Schwarze-Seitenblinker-Opel-Vectra-C-GTS-OPC-/390209385822?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item5ada4ab55e

Klopt die moet je niet kopen zijn ook gewoon zelf gespoten! Kun je het net zo goed zelf doen! Kun je ook nog zelf bepalen hoeveel keer je er over heen gaat na 3x zijn ze ook al smoke en staat al netjes! de achterlampen van een gts zijn ook donkerder dan een sedan dus met die knipperlichten staat dat dan ook vetter!:thumbup

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.