doffe koplampen astra G

Forumindex Forums Modellen Astra doffe koplampen astra G

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

ik heb dus doffe koplampen in mijn astra G zitten en wil ze gaan vervangen .

nu heb ik orginele smoke lampen gevonden nieuw voor 80 euro excl. btw , maar deze zijn weer van kunststof .

Hoe lang zou dit goed gaan voordat ze eventueel weer dof worden of wat zou ik kunnen doen om het dof worden te voorkomen ?? had iets gehoord over blanke lak er op spuiten ???

het liefst had ik angel-eyes met xenon , maar ja dat ligt helaas ver boven het budget :( :(

Kustof

Dof worden zullen ze wel, maar daar gaat meestal wel een jaar of 8 overheen…

Willem

worden op marktplaats al bij leverantiers aangeboden 2 splinternieuwe standaard koplampen (div merken dus kijk wat je er in hebt Depo of zo ??) met hoogte regeling (ex motortje) voor 85 € de 2 dus als dat weer een jaar of 5 goed gaat .

wie dan leeft wie dan zorgt he .

Bert

DEPO is niet origineel bert.

DEPO is voor opel alleen Aftermarket (halogeen varianten

DEPO aftermarkets hebben vaak een slecht beeld (al 2x APK afkeur zelfs !! Nieuwe DEPO lampen, lampen zaten er 2 dagen in)

(sorry, heb er ervaring mee bij zowel de Astra-F Astra-G en Vectra-B)

Willem

Met fijne korrel opschuren en dan blanke lak erop en ze zijn weer als nieuw. Stuk goedkoper dan andere koplampen kopen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.