Do or dont?

Forumindex Forums Modellen Tigra Do or dont?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17250206

    Ik was naar een Dbilas inlaat aan het kijken
    voor mijn twintopje alleen de prijs is wat aan de
    hoge kant.. Daarom, is dit echt een do or dont?

    Zag dat er een upgrade bij zit en dat je 22 pktjes
    erbij krijgt..

    http://www.dbilas-shop.com/Produkte/Flowtec-Saugrohr/Opel/Corsa/Corsa-D/Flowtec-Saugrohr-Opel-Corsa-D-1-4-16V-66kW-Z14XEP::73.html?XTCsid=2co49hkseq67k9c9mv998bib85″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    #18043511

    Vermogen kost geld. Maar is het extra vermogen voor jou het geld waard? ;) Dát is de grote vraag ;)

    #18043512

    die is wel heel duur zeg, maja wat me voorganger ookal zei.. pk’s kosten knaken :P

    #18043513

    Soortgelijk aan een mantzel powerbox, denk dat je maximale vermogen ook wat hoger komt te liggen. Is wel erg leuk rijden!

    #18043514

    Joop, er is geen Powerbox voor die motor.
    Sowieso is het hele idee van de Powerbox dat je inlaat verkort wordt. De inlaat van een 1.4 en 1.6 16v in een Corsa B of Tigra A is namelijk ongelofelijk lang, wat een hoop vermogen kost.

    Dit ding werkt meer zoals een Lexmaul RAM Air intake.
    Maja, als er een Lexmaul is voor deze motor, dan kost die ook ergens in de trand van 700 a 800 euro (nieuw)

    #18043515

    Soortgelijk staat er ook. Het idee achter een mantzel powerbox berust niet alleen op de verkorting van de inlaat. Het Ram air effect treedt ook op: Hogere dynamische druk door rijwind in je inlaat.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.