dit is een mooie vectra

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum dit is een mooie vectra

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

Daar mijn volgende auto zeer waarschijnlijk een Vectra C wordt kijk ik regelmatig wat er aan Vectra’s te koop is overal. :thumbup

Over het algemeen kom je alleen maar standaard auto’s tegen op Autotrader waar ik het meeste kijk. Maar opeens zag ik dit en wou het jullie niet onthouden. Mischien kent iemand de auto? Klik de link hieronder voor meer pics en gegevens.

http://www.autotrader.nl/auto/kopen/Opel/Vectra/3P2PL/fotos.htm?sortering=DEFAULT&merken=opel&modellen=vectra&totPrijs=10000&totKmStand=120000&facet_make=opel&facet_model=vectra&paginaNummer=2&total=193&pos=35″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Deze heeft volgens mij al meerdere keren in korte tijd te koop gestaan…

hij is hier op deze manier al vaker voorbij geschoven.

willem

volgens mij kwam de laatste eigenaar uit bergen op zoom of omgeving en ken ik hem wel. en anders lijkt zijn vectra er verdomd veel op

ech waar?
    Nooit gwzien hier :hmmz

Pas nog gezien op onze vorige maandmeeting. Hij heeft hem ingeruild voor een Punto ivm de hoge kosten. Ik u2u je zometeen even zijn hyves. Kan je het hem zelf vragen.

die uitlaten :wub

@DeMeistah wrote:

volgens mij kwam de laatste eigenaar uit bergen op zoom of omgeving en ken ik hem wel. en anders lijkt zijn vectra er verdomd veel op

Deze heeft rondgereden in Helmond .. degene van de vec heb ik op msn zitten.

Idd hij wou kleiner gaan rijden ivm met het vele kilometers rijden.

Daar zou ik nou nooit een auto kopen.
    Vreemd dat er geen km stand bij staat.
    veel geld voor een auto van 14 jaar oud zou ik zeggen.

Goh,mooi dat ik mijn eigen auto hier zie :thumb
    Is zeker een hele mooie auto,maar ben wel even aan het onderhandelen geweest.
    Kilometerstand is 243000,en er zaten 4 gladde banden onder.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.