Display corsa B werkt niet

Forumindex Forums Modellen Corsa Display corsa B werkt niet

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

Hallo,

Kan iemand mij hier helpen?
    Ik heb een corsa b waarin ik een nieuw radio heb geplaatst. Nu werkt mijn display (TID) niet naar behoren.
    Hij werkt alleen als ik de koplampen aan doe. Heb tevens op de display geen datum.
    Denk dat het te maken heeft met de constante stroom en met het plaatsen van een (geen orgineel Radio). Gebruik het derde isoblokje (zitten nog 2 bruine kabels in) niet.
    Heb al van alles gelezen over het doorknippen van bedrading achter het display maar durf dit nog niet aan.
    Kan iemand mij hiermee helpen

Er schijnt een kabel te zijn die je moet doorknippen…
    Gebruik de zoekfunctie, is meerdere keren aanbod geweest.

dank je voor de snelle reactie,

ik ga ff zoeken.

Oke dank je dat was het probleem vwb de datum. Ik heb het grijs/rode kabeltje doorgeknipt.
    Nu heb ik alleen nog het probleem dat het display alleen werkt wanneer ik de koplampen aan doe. Is hier ook nog een oplossing voor?

Zonde, dat had je met iemand met een tech2 zo op kunnen lossen zonder kabeltjes door te hoeven knippen. ;)

@Banjerrr wrote:

Zonde, dat had je met iemand met een tech2 zo op kunnen lossen zonder kabeltjes door te hoeven knippen. ;)

Volgens mij niet… is een corsa b

Wel iemand een idee/tip om dit te verhelpen?

Ik zou meten op de draadjes van het display of daar ergens een bepaalde spanning op komt als je de koplampen aanzet. Of juist een draadje naar de min wordt getrokken. Dan kan je het fixen. Zal vast iets simpels zijn wat nu geen signaaltje krijgt omdat de originele radio weg is.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.