Dikke vectra's topic !

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Dikke vectra's topic !

25 berichten aan het bekijken - 626 tot 650 (van in totaal 1,089)
  • Auteur

Mooie OPC!

Blijven mooie velgen die Tomason. ;)

@dutchbase wrote:

mag mijn vorige GTS er ook tussen?

Die mag er wezen! Mooie GTS.
    Die velgen zijn ook zeer mooi. Doet me denken aan de A8 velgen die ik onder mijn audi 80 b4 uit 1994 had. Lijken er een beetje op.

Ik heb um even uit basgsi z’n topic gescoopt maar ik vindt um wel HEEL DIK !!!!

Ja, nu weet ik het zeker! Ik wil een GTS als opvolger van mijn G’tje! Wat een geile bak !!

@vanieba wrote:

Ik heb um even uit basgsi z’n topic gescoopt maar ik vindt um wel HEEL DIK !!!!

deze heb ik in het echt gezien op oschersleben. hele dikke wagen!

Ja, erg mooie Vectra.:)

Raam is machtig. Custom made of aftermarket? :hmmz

@Seth wrote:

Raam is machtig. Custom made of aftermarket? :hmmz

Ik denk costom made…deze achterramen zijn niet gemaakt voor de vectra (volgens mij niet eens voor opel (wel voor vw caddy)

mooie vec maar die side skirts passen niet echt bij de rest :puke

Nee helemaal mee eens hoor. Sideskirts zijn te bruut voor de rest van de wagen.

Ik heb zo’n achterraam al wel voor Opel Tigra gezien: Lumma F1 daarom dat ik dacht dat ze mss ook voor de Vec gemaakt werden :)

veel dikke vectra’s maar ik zie geen vectra b’s met verbreed staal ?

ik heb voor mijn b2 v6 15 inch staal gekocht om te laten verbreden naar 8,5 j en dan nog ff een schroefsetje eronder :thumb

als die te klein zijn heb ik ook nog een setje 16 inch staal , daar zitten nu mijn winter bandjes op.

niemand toevallig een voorbeeld van een vectra b met verbreed staal ?

Als je een B2 hebt met V6 dan is 15 inch sowieso te klein. Je moet dan minimaal 16 inch nemen.

@astrawez wrote:

Als je een B2 hebt met V6 dan is 15 inch sowieso te klein. Je moet dan minimaal 16 inch nemen.

wat is het verschil met een b1 v6 dan volgens mij is dat allemaal gelijk

@rabbitopc wrote:

ik heb voor mijn b2 v6 15 inch staal gekocht om te laten verbreden naar 8,5 j en dan nog ff een schroefsetje eronder :thumb

als die te klein zijn heb ik ook nog een setje 16 inch staal , daar zitten nu mijn winter bandjes op.

@teungts wrote:

@astrawez wrote:

wat is het verschil met een b1 v6 dan volgens mij is dat allemaal gelijk

Inderdaad, er zijn ook B2 v6-en Origineel op 15inch geleverd…

Onderstel van de B1 V6 en B2 V6 zijn exact gelijk aan elkaar, ook de remmerij is exact hetzelfde…

Alleen de Vectra i500 vereist minimaal 16inch ivm 308mm Voorremmen.

Dit zijn de 308mm remmen van de i500 in een 16inch wiel:

Willem

In Alphen aan den Rijn staat een HELE dikke Vectra met een sticker op de zijkant VECTRA
    staat ook een tigra cabrio met een Tigra sticker erop.
    Foto is savond en me batterij was bina leeg dus kon geen flitser gebruiken :fy1

Misschien dat de post eerder thuis hoort in Vectra gespot maar omdat hij zo dik is dacht ik dat ik de Vec hier eerder bekend zou zijn :angel

@teungts wrote:

@rabbitopc wrote:

Dit is de Vec van mijn broer. Hij staat op 14 inch uitgelast staal, volgens mij 8J voor en 8,5J achter. Ondertussen zit er ook een schroefset onder, staat op de laagste stand! Helaas geen :kewlpics op m’n telefoon maar ik zal er wel eens een paar maken. 15inch lijkt mij dus niet te klein hoor…. als je hem maar ver genoeg plat slaat! :angel

een schroefset en plat op de buik was wel de bedoeling.

:thumb :thumb :thumb

Hier echt een superdikke Vec. Mooie koplampen ook (nog niet eerder gezien):

Lampen zijn orgineel xenon alleen donker gespoten volgens mij.

Erwin

Ja is ook. Zijn gewoon door hem zelf gesmoked. Wel erg dik! :agent

Hele mooi Vecta. Inderdaad die koplampen lijken veel op de Astra G xenon projectors van Depo. ;)

Vind persoonlijk alleen de velgen minder mooi. Voor de rest een hele dikke Vectra.

lampen zijn zoals ze horen vind ik mooier.

Erwin

Mooi ding die witte!

25 berichten aan het bekijken - 626 tot 650 (van in totaal 1,089)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.