Dikke vectra's topic !

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Dikke vectra's topic !

25 berichten aan het bekijken - 601 tot 625 (van in totaal 1,089)
  • Auteur

@GTS Power wrote:

errug DIKKE vec :thumbup

:wors Dank u :wors

gwriemersma: ik vind dit een mooie station, en die velgen zijn :thumb echt mooi.

gr, jac.

Nu past de mijne er ook wel tussen denk ik:

Grt René

:wub :wub

Nu past tie er zeker tussen. Dik! :wors

deze vind ik ook dik

@Rene,
    Echt te Dik :wub Heerlijk!

@Teungts
    ,
    Niet helemaal mijn smaak, alle onderdelen hebben geen samenhang vind ik.

toch een dikke wagen :thumb

@Bartezzz wrote:

@Teungts,
    Niet helemaal mijn smaak, alle onderdelen hebben geen samenhang vind ik.

toch een dikke wagen :thumb

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het echt wel een vette wagen vindt van kleur en uitbouwstukken.

De Iron Cross is meer iets voor een Volkswagen Golf 2 naar mijn mening. Ook de dakdragers mogen er gerust af voor mij. :puke

Het snuitje en de kleur zijn wel :wub

Grtz Seth

door die neus lijkt het een japanner :???:
    ook de chrome wielen zijn het net niet.

maar verder is hij wel goddelijk! king:

Zeer uniek !!

Nooit eerder gezien.

De Vectra Caravan I30
    Nog unieker dan de Vectra’s I-500, is de Vectra I-30. Van dit model zijn er dan ook maar slechts 30 gemaakt. Het betreft hier een Vectra Station, met een gekietelde 3.0 V6 motor met 162 kw/220 PK. Optrekken gaat in 6,9 seconden tot 100 kilometer per uur, en een topsnelheid van 242 kilometer per uur is haalbaar.

opzich een leuk wagentje..
    Misschien iets voor mezelf :swear

Die bestaat al een tijd….. en heb er is een gezien int echt.

Die matzwarte is mooi zonder de dakdragers..
    Iron cross staat ook mooi op een opel… :D

Denk dat ik hier wel tussen pas :angel

Jahoor dat doe je wel :wub :thumb

alleen wat hangen er voor PVC pijpen onder joh :shock:

@Bartezzz wrote:

Jahoor dat doe je wel :wub :thumb

alleen wat hangen er voor PVC pijpen onder joh :shock:

dat is een iets te ver uitstekende verouderde ooit nog een plastic zakje op gesmolten tijdens rijden remus einddemper:P

had ik het toch goed gezien! :thumb king:

Mooi met die Lumma onderdelen ;)

mag mijn vorige GTS er ook tussen?

:wub

Lekker kontje :wors

Ziet er dik uit!

Lijkt wel erg veel op de mijne….

@ GTS Power: ja, bij GTS modellen zie je dat de (optisch) onder ander genomen modellen vaak wel gelijkenissen hebben, aan de andere kant: bij welk model is dat niet. Sure: voor een Astra G zijn er ontelbare accessoires en merken van tuningproducten te verkrijgen, voor een GTS is dat beduidend minder….

In april 2010 heb ik de GTS verkocht en toen zag ik ook al dat er veel ZWARTE GTS modellen rondreden, en dat dat juist de kleur waar vaker “iets” mee gedaan werd. Na de zwarte GTS kwam er een Zafira B (zwarte) + een Opel Combo (B) (LAMBORGHINI ORANJE metallic). Omdat er slechts 1 van beide kinderen in de Combo mee kon, verkocht ik deze en wilde ik wel weer een Vectra GTS rijden. Geen zwarte ditmaal, maar een Oyster kleur. En dit is het (virtuele) eindresultaat wat ik ermee voor ogen heb:

@dutchbase wrote:

mag mijn vorige GTS er ook tussen?

Mooie bak! :kewlpics

Mag ik vragen welke velgen daar onder zaten / zitten?

@NeonnovA wrote:

Ja, dat mag: Het zijn Barracuda Voltec T6 velgen 19″ (met 235-35-19 banden). Zwart hart, gepolijste rand. Ik had ze eerst onder mijn Zafira B zitten:

De steek is identiek en ook de Et waarde ligt kort bij die van de GTS, dus het zou moeten passen (je weet waarschijnlijk wel hoe graag ik dus nu zou willen dat de winter voorbij zou zijn… :D )

@dutchbase wrote:

@NeonnovA wrote:

Ja, dat mag: Het zijn Barracuda Voltec T6 velgen 19″ (met 235-35-19 banden). Zwart hart, gepolijste rand. Ik had ze eerst onder mijn Zafira B zitten:

De steek is identiek en ook de Et waarde ligt kort bij die van de GTS, dus het zou moeten passen (je weet waarschijnlijk wel hoe graag ik dus nu zou willen dat de winter voorbij zou zijn… :D )

Hoewel die ook erg mooi zijn bedoelde ik eigenlijk die van je vorige zwarte GTS ;)

haha, OK !!!

Onder de zwarte GTS zaten Tomason TN4 velgen. Toen ik ze bestelde, zette het merk net voet aan wal in Nederland. Levertijden waren niet echt optimaal, maar ik had ze gephotoshopt onder de GTS, dus je kent het gevoel waarschijnlijk dat als je daardoor al enthousiast raakt, dan MOETEN ze er ook echt onder…

Het waren (uit mijn hoofd) 5×112 steekvelgen , waarbij schuifbouten werden gebruikt. De vernislaag is niet 1 van de hardste soorten. Ik heb destijds een beetje de fout gemaakt door er in de winter mee te blijven rijden. Wel heb ik uiteraard de velgen zeer regelmatig gereinigd, maar toch was de vernislaag lichtjes aangetast… Ik vond dat geen positieve reclame en je zou mogen verwachten dat zoiets niet hoort (Jonguh!)

Later heb ik al 3 GTS-en (in het echt, op foto’s en fora’s nog vaker) gezien die de identieke wielen eronder hadden zitten, hoe mooi ik ze ook vond/vind, ik zou ze vanwege dat aspect dis niet meer eronder willen zetten.

king: king: king:

25 berichten aan het bekijken - 601 tot 625 (van in totaal 1,089)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.