Dikke vectra's topic !

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Dikke vectra's topic !

25 berichten aan het bekijken - 451 tot 475 (van in totaal 1,089)
  • Auteur

erg mooi, GTS Power:wub

Hoeft niet iedereens mening te zijn, maar vind m’n station ondertussen al wel netjes genoeg om hem hier tussen te zetten :) :

die mag hier zeker staan:thumbup

vind wel dat je uitlaat erg laag hangt:hmmz

hahah ja hadden we er maar even voor de sier bijgelegd dat mensen beetje konden zien wat totaalplaatje moest zijn :)

Nog even geduld hebben tot buurman Beunhaas tijd heeft :)

mooie station Kim:wub

origineel gepost door gts power

vind wel dat je uitlaat erg laag hangt:hmmz

:jerry:jerry

Prachtwagen Kim!:wub

en zo hoort een A’tje eruit te zien :wub

Well guys, thought I’d stick up a few pics of the mates Cavvy Turbo for you after I spent a bit of time on it last weekend… It’s now a Fully Forged 2.0 running a Mitsi Evo FQ360 Turbo, Stainless Manifold, VXR Injectors, FMIC, Greddy Boost Controller, Enlarged Top-Hat, etc… so with all that work being carried out, it was in dire need of some TLC :app:

It turned out pretty good in the end, but it took quite a while to get there :drunk:

Hope you like;

A few of the engine, which wasn’t touched btw…

All C&C Welcome…

netjes:wors

heb die vec a gezien opt cavalier turo forum en kmoie zeggen vette wagen:afro

ik ga beetje de dikke nek uithangen :P

Aangezien deze ook gaat verdwijnen in de setup dat hij nu staat…

nice vectra ;) vindt zelf alleen die wielen niks maja dat is mijn smaak ;)

wat voor achterbumper is dat wormke?

zender achterbumper.

dat is dezelfde als Sjouke, alleen heeft hij het deel wat gaaswerk is bij de uitlaten dicht gemaakt.

@ wormke

op de velgen na is dit een geweldig dikke wagen jongen!!!
    maar dat is een kwestie van smaak.

origineel gepost door sw_reijnders
    zender achterbumper.

oke dan die onhoud ik ff :thumbup

Net op internet ook wel een dikke vectra gevonden met 20″ eronder, ziet er super uit:wub:wub, maar ik vraag me alleen af hoe het zit met het comfort.

vind ik maar niks, dan liever ne 19″ en platter…

bij mij was het inderdaad een zender achterbumper, gecleaned én verlengd ook, want is een heel stuk dieper dan een zender bumper.

Maar is onder voorbehoud verkocht.

sow dat is allemaal mooi, zekers die zwarte. netjes

die eerste is wheelin zijne, die staat denk ik niet meer met die velgen, en de laatste was dave zijne, maar die is verkocht…

origineel gepost door wormke
    die eerste is wheelin zijne, die staat denk ik niet meer met die velgen, en de laatste was dave zijne, maar die is verkocht…

Hij is ook niet meer actief op Tuned Belgium volgens mij, ik ben wel helemaal :wub:wub:wub:wub op zn velgen

ik vind dit een über dikke vectra, alleen is het dash board voor mij iets te blauw.

:wors:wors dit is echt een gave bak idd en dat blauwe dash valt opzich wel mee vind ik.

Die plasma tellers zijn ook wel vet alleen hoor ik daar veel klachten over van knipperen of uitvallen.

gr.Paul

:wors:wors dit is echt een gave bak idd en dat blauwe dash valt opzich wel mee vind ik.

Die plasma tellers zijn ook wel vet alleen hoor ik daar veel klachten over van knipperen of uitvallen.

gr.Paul

gr.Paul

gr.Paul

25 berichten aan het bekijken - 451 tot 475 (van in totaal 1,089)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.