Dikke Duitse oldtimer GSI!

Forumindex Forums Modellen Kadett Dikke Duitse oldtimer GSI!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

Zie ik daar nou stoelverwarmingknoppen zitten en leren stoelen ?

ik zie wel een stapel banden op die leren stoelen zitten:jerry

Vreemd ja! Er staat ook bij dat hij 22 jaar van een Opel elektromechaniker is geweest… weet niet of dat nou positief of negatief is….

Maar volgens mij is er best wat liefde in gestoken een lange tijd, alleen de laatste paar jaar niet. Ziet er in elk geval wel veelbelovend uit, en is wel een oldtimer!

[rquote=1905167&tid=145642&author=GlennGSI]Zie ik daar nou stoelverwarmingknoppen zitten en leren stoelen ?[/rquote]

ik heb dat wel vaker gezien.. zal vroeger wel een te dure optie zijn geweest waardoor iedereen toch maar koos voor een koude reet :D

verders een nette gsi voor weinig geld.

[rquote=1906662&tid=145642&author=Prikkie][rquote=1905167&tid=145642&author=GlennGSI]Zie ik daar nou stoelverwarmingknoppen zitten en leren stoelen ?[/rquote]

ik heb dat wel vaker gezien.. zal vroeger wel een te dure optie zijn geweest waardoor iedereen toch maar koos voor een koude reet :D

verders een nette gsi voor weinig geld.[/rquote]

kopen? :jerry

[rquote=1906666&tid=145642&author=Blackbull][rquote=1906662&tid=145642&author=Prikkie][rquote=1905167&tid=145642&author=GlennGSI]Zie ik daar nou stoelverwarmingknoppen zitten en leren stoelen ?[/rquote]

verders een nette gsi voor weinig geld.[/rquote]

kopen? :jerry[/rquote]

lol, ik heb al genoeg auto’s king:

Ene kant twijfel ik een beetje, kloppen die zwarte stoelen met die grijze deurpanelen?? En de achterklep mist het zwarte vlak tussen de achterlichten? Verder is dit nog een echte 1800 GSi, die zie je niet veel meer.

[rquote=1906788&tid=145642&author=Astraman]Ene kant twijfel ik een beetje, kloppen die zwarte stoelen met die grijze deurpanelen?? En de achterklep mist het zwarte vlak tussen de achterlichten? Verder is dit nog een echte 1800 GSi, die zie je niet veel meer.[/rquote]

Het interieur daar klopt niet veel van. Dat leer is zowiezo van een champ. Die deurpanelen zijn van midden 86 of later. De rode streep die er normaal op zit is zwart gemaakt. Die van 85 horen helemaal grijs te zijn.
    Maar dat zegt natuurlijk niks over de staat van de auto. Die kan nog best heel goed zijn. Alhoewel ik me af vraag waarom de foto’s zo onduidelijk worden geplaatst…:hmmz

wie waagt de gok ? Er zijn er hier toch genoeg die een belastingvrije willen hebben :P

Ja, ik heb al een leuke 5 deurs net vers omgebouwd, dus ik post hem hier puur voor andere mogelijke geïnteresseerden…. En de prijs leek me nice!:angel

Denk dat die onduidelijke foto’s zijn genomen omdat hij in een soort opslag staat waar weinig licht is. Er is niet eens moeite gedaan om hem even te wassen, maar ziet er onder die laag stof echt wel veelbelovend uit!

Hij is van een opel monteur geweest, dus dat er wat in de jaren aan afwijkende onderdelen is vergaard en erop geschroefd is niet vreemd. Het gaat wel om origineel spul, en zelfs wat extra luxe… Lijkt me dat er iemand best zuinig op is geweest en nogmaals best wat liefde in die auto heeft gestoken…

Zonder gekheid, jij begint al een behoorlijke verzameling te krijgen, en dan ben je nog aan het shoppen voor B station in een ander topic.

Laat het allemaal maar eens zien….:kewlpics…of staan die al ergens dat ik erover heen kijk?

Tja, Opel is verslavend heh…:P

Maar ik heb een hoop foto’s staan in mijn ombouw topic hier in het Kadett gedeelte… Binnenkort wordt hij gespoten, en ben bezig er een Astra G interieur in te bouwen. Nu diverse interieur delen aan het spuiten, wordt wel heel mooi al zeg ik het zelf!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.