dikke calibra's topic

Forumindex Forums Modellen Calibra dikke calibra's topic

25 berichten aan het bekijken - 176 tot 200 (van in totaal 285)
  • Auteur

Sorry…

Ik zal hem op de Renault forum posten! :D

lol

Even een bump over deze post aangezien het topic wat ik ooit eens bij gevraagd gepost had weg is, hij schijnt van Mattig te zijn maar op de site kan ik hem niet terug vinden.
    Mattig schijnt ooit eens overgenomen te zijn maar wat was de site van de nieuwe eigenaar ookalweer?

[rquote=1329344&tid=58791&author=InjectTheVenom]Heeft iemand een idee wat de fabrikant van deze spoiler is helemaal bovenaan de kofferklep maar dan de versie zonder remlicht?

[/rquote]

Nevermind heb het alweer gevonden, nu nog een remlichtloze Irmscher spoiler :P

Dat achterpaneel van de laatste foto is wel erg dik… Maar nergens te leveren of wel ?

Heb hem zelf ook:P

Ubercustoms.co.uk
    Schijnt opgehouden te zijn met bestaan, geen idee of het te achterhalen is.

Calibra 3.0 MV6, blok opgeboord tot 3.2L met een compressor, GEEN 4×4: http://www.cardomain.com/ride/254494/1996-opel-calibra-amsterdam-un-nl

Oude Calibra van Frank Denker, auto is een paar jaar geleden in onderdelen verkocht. Blok stond toen voor 10.000 euro te koop :o

Artikel wat destijds op de site van Calibra Club Nederland stond:

Die is gewoon heilig.:D
    Super Calibra van Frank:wors

Gruwelijk ding

[rquote=1359248&tid=58791&author=drive hard]
    zeg gerust wat je denkt over mijn calibrake hij is nu totaal afgebroken en zal er heel anders uitzien dan nu ! laat maar komen :jerry:jerry[/rquote]

bekende calibra van vroeger,illegaal straatracen enz.. :D

Naar mijn bescheiden mening als voormalig eigenaar van de 3.2V6 kompressor calibra, is dit toch de meest bijzondere Calibra ter wereld! Kennen jullie deze al?

[img]http://calischrgvorne.jpg

Leuk interieur voor een Calibra. Al herkend uit welke auto :P

[img]http://pitvoli.jpg

Niet onaardig blokje toch :wors

[img]http://motor1o.jpg

Waar is de Lotus Omega gebleven??? Da’s zonde zo :p
    Heb je een echte Sjonnie Petjesauto, ligt er zoooon dik blok + interieur in:wub:wub

[rquote=1908133&tid=58791&author=DarkNL08]Waar is de Lotus Omega gebleven??? Da’s zonde zo :p
    Heb je een echte Sjonnie Petjesauto, ligt er zoooon dik blok + interieur in:wub:wub[/rquote]

Petjes sjonnie auto?! Ga jij je ff op een ander deel van het forum bezig houden :argue ;);)

Mare wel jammer van de Lotus Omega idd. Ander zijds ook wel weer gaaf. Heb hem trouwens eerder voorbij zien komen.

HAHAHAHA jij wou beweren dat een Calibra geen Petjes sjonnie imago heeft?!?!??! Grapjas! :P:P

Dat is pas een moterruimte die vol ligt wat een werk zeg

@DarkNL08 wrote:

HAHAHAHA jij wou beweren dat een Calibra geen Petjes sjonnie imago heeft?!?!??! Grapjas! :P:P

Bij de huidige jonge generatie, absoluut.
    Echter denkt de iets oudere generatie er vaak heel anders over.
    M’n buurman loopt te kwijlen over mijn Calibra. Pas kwam een ouwe opa langs lopen die m’n wagen helemaal te gek vind. M’n (inmiddels voormalig) collega’s vinden het ook stuk voor stuk een gave auto.
    M’n ma rijd ook regelmatig in m’n Calibra, en krijgt ook overal complimenten.

Reken dus maar dat de 25+ generatie bij de Calibra niet aan een “sjonnie” of “petje” denkt. Uitzonderingen daargelaten, maar over het algemeen is de Calibra z’n imago echt wel kwijtgeraakt.

:wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors

er zijn er inmiddels ook te weinig meer over voor sjonnie’s. je ziet er tegenwoordig gelukkig steeds minder rijden met rare bodykits enzo.

toen ik paar jaar geleden eraan begon had je inderdaad vooral interesse van sjonnie’s.
    tegenwoordig verdraaid iedereen zijn nek van jong tot bejaard als ik voorbij rij.
    ook ben ik standaard bij de wasstraat ook anderhalf uur bezig omdat er altijd wel iemand komt kijken en ouwehoeren. :-P

@DarkNL08 wrote:

Het is pas een Sjonniebak als deze is volgehangen met tupperware en snelle stickers e.d.
    Helaas is dit bij het gros van de overgebleven Calibra’s het geval.

Een mooie originele, zoals die van 2slow, is niet voor een Sjonnie maar voor een liefhebber…

@2slow wrote:

Mare wel jammer van de Lotus Omega idd. Ander zijds ook wel weer gaaf. Heb hem trouwens eerder voorbij zien komen.

Klopt: blok, intrieur, onderstel (dus RWD!) is nog Lotus Omega, de body is Calibra. Mooi ding maar had de body liever op een Omega 3000 gebouwd zien worden.

25 berichten aan het bekijken - 176 tot 200 (van in totaal 285)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.