Dikke astra`s topic….

Forumindex Forums Modellen Astra Dikke astra`s topic….

25 berichten aan het bekijken - 376 tot 400 (van in totaal 990)
  • Auteur

hey:hmmz nu zijn ze wel zichtbaar en zijn er ook meer:hmmz:hmmz maarja………..

gr.paul

Hele mooie Coupe!!! :thumbup

origineel gepost door steinmetzpaul
    het is een nat systeem met een 150 pk-shot:D
    en dat purgen dient om de lucht uit de leidingen te blazen omdat ie dan teveel brandstof krijgt en verzuipt :P
    en het staat ook best cool vind ik:cool:
    mvg paul

beste paul , deze vraag zal je misschien al vaak gehad hebben , maar is dat ”purgen”ook te realiseren zonder dat je nos inbouwt?

en zoja , waarmee?

p.s uber dikke astra..

Ja dat kan……..
    Je hebt ook alleen purge kit setjes die blazen alleen nos af of je laat hem vullen met stikstof ofzo
    Die setjes heb je van diverse merken….
    De bekenste zij NX (nitro xpress) of NOS…… maar je hebt ook goedkopere bijv Wizards of nos etc etc……
    Hopelijk heb je genoeg info zo anders hoor ik het wel…

mvg Paul

origineel gepost door noogy2000

dit is echt precies de stijl zoals ik een astra G graag zie! :wors

gr jeroen

En is een style die zoveel Nederlanders nogsteeds niet snappen.king: Grote wielen en niet genoeg verlagen en dan behangen met spoilers. Precies waar het “mis” gaat.

Niet 19inch op je Astra willen, maar het breedste uitzoeken wat er past. Liever 10J breed dan 9.5J. Die geest.;) 9Jx17 is zoveel mooier dan 7.5Jx19.:D

Boel uitrollen en zo laag als mogelijk.:thumbup Die Astra is gewoon een OPC met flink brede wielen en goed verlaagd. Veel meer hoef je niet eens te doen om een echt mooie auto te krijgen.

[/mijn jaarlijkse college in autotunen]:P:angel

origineel gepost door wagnas

gr jeroen

En is een style die zoveel Nederlanders nogsteeds niet snappen.king: Grote wielen en niet genoeg verlagen en dan behangen met spoilers. Precies waar het “mis” gaat.

Niet 19inch op je Astra willen, maar het breedste uitzoeken wat er past. Liever 10J breed dan 9.5J. Die geest.;) 9Jx17 is zoveel mooier dan 7.5Jx19.:D

Boel uitrollen en zo laag als mogelijk.:thumbup Die Astra is gewoon een OPC met flink brede wielen en goed verlaagd. Veel meer hoef je niet eens te doen om een echt mooie auto te krijgen.

[/mijn jaarlijkse college in autotunen]:P:angel

:wors:wors:wors

en zo ist:afro

Heerlijke wagen die OPC!:)

[weet iemand misschien welke velgen eronder die duitse astra zitten op de 2de foto??

vindt die echt netjes

alleen die foto doet het nu niet meer:(

Tomason TN1

mooi velgen.
    en een dikke wagen.

laat maar vraag werd 3 posts hierboven al gesteld… :angel

al een keertje geplaast maar helaas niet zichtbaar meer.

[rquote=1857335&tid=83248&author=steefkim]al een keertje geplaast maar helaas niet zichtbaar meer.
    dus doe lkkr nog een keertje. misschien dat iemand hem zooooooo mooi vind dat ie uhm wilt kopen :P:P:P

[/rquote]

Als je jezelf nou eerst even voorstelt in de daarvoor bestemde topic ” even voorstellen” voordat je foto’s post…komt even wat netter over hier op het forum.

en als je je auto wil verkopen hier op het forum zou ik dat ook doen in de “marktplaats” topic op dit forum.

waarschijnlijk blijven je foto’s hierna wel staan:thumbup

WEL EEN MOOIE ASTRA :D

Gr.Paul

hoe p[laats ik een foto op het forum ?
    gr jeroen

[img][media%20id=1233589722a-oy%20size=large][/img]

[rquote=1867837&tid=83248&author=jtuned]hoe p[laats ik een foto op het forum ?
    gr jeroen [/rquote]

een foto moet “online” staan.

Ik gebruik altijd http://www.photobucket.com

Daar moet je even een account aanmaken met een gebruikersnaam en wachtwoord en dan kun je daar al je foto’s uploaden.

Als je foto’s heb geupload en je gaat met je muis op een foto staan zie je een aantal links staan waaronder IMG code.

Die link klink je even aan en dan kopieerd die hem automatisch en kun je hem plakken in je bericht op elk forum.

lijkt veel werk maar is hel makkelijk.

anders stuur je de foto maar even naar mij via de mail..dan zet ik hem wel even op het forum.

vectra208v@hotmail.com

gr.Paul

[rquote=1805474&tid=83248&author=wagnas]

gr jeroen

[/mijn jaarlijkse college in autotunen]:P:angel[/rquote]

Dit is ook mijn bedoeling met mijn astra, aleen dan met bbs 18 inch 8j en 9j 30mm verlaagd

ff de goeie link gepakt (IMG code) …dan zie de foto en niet de link :thumbup

Gr.Paul

haha oke bedankt paul
    hebje dat welis gezien een astra met 20 inc? ik heb hele ophanging en wielkuipen moeten aan passen
    en nu wil ik hem weg doen kijken voor een andere
    maar nog maals bedankt

Mijn astra:agent

[rquote=1872531&tid=83248&author=noogy2000]

[/rquote]

Nette coupe:thumbup, zijn die velgen 19inch?, wil ook zn velgen onder mijn opc

25 berichten aan het bekijken - 376 tot 400 (van in totaal 990)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.