Dikke astra`s topic….

Forumindex Forums Modellen Astra Dikke astra`s topic….

25 berichten aan het bekijken - 276 tot 300 (van in totaal 990)
  • Auteur

Daar heb je de topics voor die daar voor bestemd zijn, bv. show hier jou astra, mijn astra staat daar ook, maar niet hier hoewel ik hem wel aardig vind.
    Mijn vec. zet ik ook niet in het dikke vectras topic, als een ander dat voor je doet is dat veel leuker:angel

origineel gepost door fun driver
    hoezo niet??? ziet er toch netjes uit:thumbup:thumbup

dankje edwin:D:thumbup

origineel gepost door johani500driver
    Daar heb je de topics voor die daar voor bestemd zijn, bv. show hier jou astra, mijn astra staat daar ook, maar niet hier hoewel ik hem wel aardig vind.
    Mijn vec. zet ik ook niet in het dikke vectras topic, als een ander dat voor je doet is dat veel leuker:angel

ik vind het onzin maar goed hij is toch dik hij heeft dikke spoilers en dikke wielen niet overdreven tuppe ware want das lelijk:P

omdat dit topic bedoelt is voor dikke astra’s, als je je auto wil showen doe je dat in show hier je astra,

is ie echt dik dan plaatst iemand anders hem hier wel voor je,

sorry als ik beledigend overkom, maar dit is gewoon een gsi met een simpel bodykitje, m3 spiegels, ramen getint en simpele wielen.

je bent nog netjes…

t is een 8v met een rotgereden voorlip, te kleine en simpele wielen, rotte achterschermen en een vervaagde kleur.

whoehhoee… wat een coole bak:cry

:jerry:jerry hehe, ik was subtiel :P..

maar nix tegen 8v he, ik heb ook 8v :( ( nog wel) maar die van mij is niet rot :jerry

origineel gepost door mayhem
    je bent nog netjes…

t is een 8v met een rotgereden voorlip, te kleine en simpele wielen, rotte achterschermen en een vervaagde kleur.

:D:D:D

je bent nog netjes…

de mensen met de meeste postjes hebben altijd comentaar en wat wilje van de roest het is een opel :) de voor lip heeft de vorige eigenaar kapot gereden jij vind ze te klein en der is niks vervaagd aan de kleur hij is gwn niet gepoetst de auto is gwn slecht onder houden door de vorige eigen naar:)

dus je geeft zelf al aan dat het niet perfect is? en eigenlijk dat ding zo gekocht heb. post m dan in godsnaam in show hier je astra man of ben je blind ?

btw de mijne is maar jaar jonger als die van jouw en roest niet :jerry

origineel gepost door opelvssn
    dus je geeft zelf al aan dat het niet perfect is? en eigenlijk dat ding zo gekocht heb. post m dan in godsnaam in show hier je astra man of ben je blind ?

btw de mijne is maar jaar jonger als die van jouw en roest niet :jerry

koop jij je auto gelijk helemaal perfect dan? en als er al 500 euro van af gedaan word voor jou omdatje iemand kent die bij het auto bedrijf werkt laat jij hem dan staan? en toen ik hem kocht waren het maar een paar blaasjes :) en zo lang heb ik hem niet :)

nee, helemaal perfect koop je een auto nooit, maar ik zorg wel dat het een goede basis is, rottende schermen kosten veel meer als die 500 korting die je kreeg, dus ik had m laten staan ja. beter vanaf een goede basis beginnen, dan complete schermen etc moeten vervangen.

bij blaasjes kun je ervanuitgaan dat het al veel verder weggerot is.

ik zal ook nooit mijn eigen auto in dit topic zetten, als iemand m dik vind word ie vanzelf gepost.

origineel gepost door michiel026

je bent nog netjes…

de mensen met de meeste postjes hebben altijd comentaar en wat wilje van de roest het is een opel :) de voor lip heeft de vorige eigenaar kapot gereden jij vind ze te klein en der is niks vervaagd aan de kleur hij is gwn niet gepoetst de auto is gwn slecht onder houden door de vorige eigen naar:)

mijn commentaar heeft niets met me post aantal te maken or… ik ben altyd al een botte l*l geweest.. met 1 of met 3434252352 posts.

t hok heeft gewoon niets te zoeken in t dikke astra topic.

nee, helemaal perfect koop je een auto nooit, maar ik zorg wel dat het een goede basis is, rottende schermen kosten veel meer als die 500 korting die je kreeg, dus ik had m laten staan ja. beter vanaf een goede basis beginnen, dan complete schermen etc moeten vervangen.

ik zal ook nooit mijn eigen auto in dit topic zetten, als iemand m dik vind word ie vanzelf gepost.

jij zegt dat der een heel scherm in moet maar dat is niet zo maar goed het is gwn een wiel kast rand daar staat elke opel om bekent:)

nee

En zelf rijd je in ” gerolde ” troep ;)

jij zegt dat der een heel scherm in moet maar dat is niet zo maar goed het is gwn een wiel kast rand daar staat elke opel om bekent:)

als je het doet moet je het goed doen, en niet halfgebakken een randje erin.

origineel gepost door bbg_gendt

nee

zie jij hem die “gerolde troep” plaatsen in dikke corsa topic? nee, dus die reactie slaat nergens op

als je het doet moet je het goed doen, en niet halfgebakken een randje erin.

dat zeg jij ben jij lasser?

nee geen lasser nee, maar ik heb genoeg auto’s gezien waar randje is ingelast en 2 jaar later weer verrot zijn, dus beter nieuw scherm erin. heb je de eerste 10 jaar weer nergens van, mits je het goed doet

nee

dat klopt… maar wel met FATSOENLIJK ingebouwde motoren. en met FATSOENLIJK laswerk.

nee

zie jij hem die “gerolde troep” plaatsen in dikke corsa topic? nee, dus die reactie slaat nergens op

nu moet je niet vloeken eey… de corsa is gespoten, de kadett is gerollerd;)

mijn D kadett stond tegenover jullie op summer, dus je hebt m goed kunnen bekijken:P

We hebben afgelopen weekend nog smakelijk gelachen van BBQ-Gendt zn inbouw praktijken hahahahahahhahahaaha :puke:puke

nee

nu moet je niet vloeken eey… de corsa is gespoten, de kadett is gerollerd;)

mijn D kadett stond tegenover jullie op summer, dus je hebt m goed kunnen bekijken:P

haha ik dacht andersom :P… kadett ziet er zeker strak uit dan als het rolwerk is, heb je corsa nog nooit gezien :P.. toch maar x meer naar meetings gaan haha

is de mijn e

dit is het dikke astra topic, ik kreeg op me kop dat je je eigen auto hier niet mag posten, dus zet hem ff in wie rijd welke astra, of show hier je astra of iets dergelijks :)

lijkt hier wel een combo van “show hier je astra” en ” slap geouwehoer” :vertag

zal even het goede voorbeeld geven :P

25 berichten aan het bekijken - 276 tot 300 (van in totaal 990)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.