Dik interieur Astra G

Forumindex Forums Modellen Astra Dik interieur Astra G

7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Astraman
    Deelnemer

Correctie, was benieuwd dus even in de haynes gezocht, maar daar staat uitgelegd dat je ook achter electrische ramen kan hebben.

Electrisch achter kan inderdaad, heb thuis nog een set liggen die ik in m’n vorige 5 deurs wilde zetten. Heb nu een 3 deurs, dus is er niet van gekomen.

haha knap gedaan maar het ziet er niet uit.. vind ik :P

Dolby
    Deelnemer

Wilde net zeggen achter electrisch bestaat zeker weten. Je ziet er inderdaad meet in de station uitvoering met lederen bekleding erin. Weet niet precies welke uitvoering. Maar was bij 5-deurs auto’s een optie. :D Bij de station OPC standaard.

Astraman
    Deelnemer

Check, net bezig om alle folders die ik heb na te kijken, zag net een foto voorbij komen met een klein paneeltje waar normaal 2 knoppen zitten zitten er 4 bij elkaar.

boeiend
    Lid

[rquote=1868405&tid=142048&author=Dolby]Wilde net zeggen achter electrisch bestaat zeker weten. Je ziet er inderdaad meet in de station uitvoering met lederen bekleding erin. Weet niet precies welke uitvoering. Maar was bij 5-deurs auto’s een optie. :D Bij de station OPC standaard. [/rquote]

Zit standaard op de CDX en de Elegance…

heb de CDX gehad, en heb nu de Elegance en werken bij allebei perfect voor en achter

soepkiepe
    Deelnemer

dat stuur vind ik echt lelijk zo

7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.