digitale info over kadett c

Forumindex Forums Modellen Kadett digitale info over kadett c

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door .
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

hello ik ben opzoek naar digitale info over kadett c coupe 1200s mss iemand nog goede site of
    iets van digitale info laat iets weten aub

mvg ken

C kadett forum staat heeeel erg veel. Ik zou daar eens een kijkje nemen!

iemand ?

Wat voor digitale informatie zoek je want dit is wel een erg vage omschrijving. En KoekieTurbo geeft het al aan dat op http://forum.opelkadettcclub.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false; wel erg vele data over de Kadett C digitaal staat. Kun je vrijwel alles vinden (en opvragen).

ik ben van plan men 1.2s te gaan reviseren dus ben opzoek naar wat info hierover

Waarom wil je een 1.2 reviseren? Kun je beter een goede motor met lage km stand uit een corsa of E kadett halen.
    Die heb je voor een appel en een ei…

Omdat je bij je een jongere 1.2 altijd nog een blok van minimaal 25 jaar oud hebt en als je hem reviseert de motor van binnen en buiten leert kennen en dan 100% zeker weet dat je alle evt mankementen eruit haalt.

@076 wokkel wrote:

Waarom wil je een 1.2 reviseren? Kun je beter een goede motor met lage km stand uit een corsa of E kadett halen.
    Die heb je voor een appel en een ei…

kwil em voledig orgineel

Oh okee, naja dan zou ik toch voor een Haynes boek gaan of een ander boek, want dan wordt het toch duur.
    Dan moet je niet op je informatie gaan korten en daar fouten mee maken.

dat dacht ik dus ook ik wil het ineens goed doen ook

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.