Digi in calli?????

Forumindex Forums Modellen Calibra Digi in calli?????

11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur
    Berichten
  • #17459518

    de v6 en turbo hebben een dash tot 8000 toeren dacht ik…

    maar is er een digidash tot 8000?

    #17459519

    met het stuurapparaat van de chekcontrol van de kadett
    moet de chekcontrol van de vectra lcd kunnen werken

    mij is verteld (ik heb gelezen:P) dat een vectra LCD Dash een eigen check control (CC) computer heeft, en je dus de meeste signalen van voor de CC computer op het LCD moet aansluiten…

    tankinhoud aanpassen weet ik niet of dat kan(kunnen we in die tijd wel proberen)

    uiteindelijk zal de tankinhoud wel kloppen, niet dat je met een lege tank komt te staan dan. Maar om een exacte juiste weergave te hebben moet je een weerstandje van 10 Ohm tusen het tanksignaal maken, dan schijnt het aardig te kloppen

    de v6 en turbo hebben een dash tot 8000 toeren dacht ik…

    met een V6 heeft het toch niet veel zin om verder da 6000 toeren te gaan, een gewone vectra LCD is prima daarvoor

    #17459520

    origineel gepost door Pastra
    de v6 en turbo hebben een dash tot 8000 toeren dacht ik…

    maar is er een digidash tot 8000?

    v6 heeft 7000
    16v heeft 8000
    de turbo teller 280 kmh heeft 8000
    de turboteller 260 kmh heeft 7000
    de vetra lcd 7000

    #17459521

    origineel gepost door Pastra
    de v6 en turbo hebben een dash tot 8000 toeren dacht ik…

    maar is er een digidash tot 8000?

    digi gaat tot 7000, maar dat maakt niet uit, die staat gewoon vol als je m verder doortrekt.
    ik kijk er geeneens meer naar, schakel op gehoor. (en nee, das niet by huutuuutuutuuutuuutuuutuuutuutt ):jerry

    #17459522

    mij is verteld (ik heb gelezen:P) dat een vectra LCD Dash een eigen check control (CC) computer heeft, en je dus de meeste signalen van voor de CC computer op het LCD moet aansluiten…

    tankinhoud aanpassen weet ik niet of dat kan(kunnen we in die tijd wel proberen)

    ja tuurlijk ben je het beste af, met de cc stuurapparaat, van het betreffende dashbord
    maar als er net zo moeilijk is aan te komen ,als het vectra lcd

    die van de kadett ,en de astra, zouden funcioneren
    die van de calibra NIET, en dat weet ik zeker
    heb er nog een vectra 2000 staan, en als het mooi weer is zal ik eens kijken welke code er opstaat op de cc unit

    de tankinhoud staat me wel iets van bij ,dat er iets te wijzigen was (misschien de eenheden???
    maar was verder niet van toepassing omdat het calibras en vectra waren (die hebben 60 liter

    en het lcd van jou die is van een omega-senator en die hebben 70 liter, maar wat geeft die aan het aantal liters of een kwart of half netzo als bij de kadett (als die voor een kwart of half vol zitten

    #17459523

    de tankinhoud staat me wel iets van bij ,dat er iets te wijzigen was (misschien de eenheden???
    maar was verder niet van toepassing omdat het calibras en vectra waren (die hebben 60 liter

    en het lcd van jou die is van een omega-senator en die hebben 70 liter, maar wat geeft die aan het aantal liters of een kwart of half netzo als bij de kadett (als die voor een kwart of half vol zitten

    je kunt inderdaad de eenheden veranderen, hoe weet ik niet precies.

    Bij een vectra LCD hoef je de tankmeter niet aan te passen inderdaad omdat deze de zelfde tankinhoud hebben. Bij mijn senator LCD moet je een klein weerstandje er tussen maken voor een juiste weergave van het aantal liters. Vol/half-vol of leeg klopt altijd inderdaad :thumbup

    ja tuurlijk ben je het beste af, met de cc stuurapparaat, van het betreffende dashbord
    maar als er net zo moeilijk is aan te komen ,als het vectra lcd

    die van de kadett ,en de astra, zouden funcioneren
    die van de calibra NIET, en dat weet ik zeker
    heb er nog een vectra 2000 staan, en als het mooi weer is zal ik eens kijken welke code er opstaat op de cc unit

    de CC van een vectra LCD in de calibra functioneerd niet, juist omdat het cc-stuurapparaat er tussen zit. een vectra LCD (en ook mijn senator LCD van na de facelift) hebben die computer al in het LCD zitten. (senators van voor de facelift en die van een kadett hebben dat niet en kun je zo op aansluiten)

    Als je de draden vanuit de bestaande cc-computer op het LCD aansluit werkt dat niet. Dan krijgt hij verkeerde signalen binnen en krijg je foutmeldingen

    Je moet de sensoren rechtstreeks op het LCD aansluiten aan de blauwe stekker, (die van de cc) en voor de lichtcontrole moet je nog iets aparts doen.

    Ik ben er nog niet helemaal uit helaas ivm tijdgebrek

    #17459524

    Ik heb ook een digitale tellerplaat, in mijn calibra 2.0 16v uit 1990. En heb nergens problemen mee. heb nog niks gemerkt in ieder geval :p

    hij lijkt wel wat op die van mantamafkees

    #17459525

    origineel gepost door Doublejan
    Ik heb ook een digitale tellerplaat, in mijn calibra 2.0 16v uit 1990. En heb nergens problemen mee. heb nog niks gemerkt in ieder geval :p

    hij lijkt wel wat op die van mantamafkees

    Dit is een kadett digidash, lang niet zo geavanceerd als die uit een Vec 200 (en ook een stuk makkelijker in te bouwen)

    Een digidash in een V6 is wel even wat anders dan in een 16v. Komt omdat het snelheidssignaal bij de V6 van de ABS compu komt (zoals al in dit topic naar voren gekomen is, geloof ik).

    Gr. Diederik

    #17459526

    heb een stuurapparaat in de 2000 gevonden en denk dat die de checkcontrol is (code WB)
    zou anders niet weten waar die wel voor is (en zit op bijna dezelfde plek als de calibra)
    heeft alleen ingaande stekker en niet de uitgaande blauwe

    #17459527

    Ik ben er ook nog niet helemaal uit, en heb helaas nog niet de tijd om er vollop me bezig te zijn.

    Ik zit alleen nog met de check control, bijna iedereen met een Vectra LCD of Senator ab facelift LCD heeft hier problemen mee dat de lampen niet uit gaan.

    #17459528

    origineel gepost door AsconaC20NE
    Ik ben er ook nog niet helemaal uit, en heb helaas nog niet de tijd om er vollop me bezig te zijn.

    Ik zit alleen nog met de check control, bijna iedereen met een Vectra LCD of Senator ab facelift LCD heeft hier problemen mee dat de lampen niet uit gaan.

    jep dat heb k dus ook dus dit is intersant voor me

    (ook aangezien k een compleet nieuwe boom moet gaan maken in de dett )(gelukkig heb k nog even de tijd )

11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.